tiistai 22. tammikuuta 2013

Uusia mekkoja tulossa

Tämä postaus on toteutettu yhteistyössä Nellyn kanssa, ja hyödyn rahallisesti postauksen linkkien kautta tehdyistä tilauksista.

Heissan ja aurinkoista päivää kaikille! Erityisesti teille, jotka vihaatte kollaaseja, sillä tämä päivä startataankin sellaisella :D Mulla oli käytettävänä lahjakortti Nellylle, ja päätin nyt viimein tuhlata sen ja laittaa tilaukseen pari ihanuutta, nimittäin nämä kaksi mekkoa.



En oo pitkään aikaan innostunu mekoista, mutta en tiedä onks se toi lähestyvä kevät, joka mun pään on taas saanu kääntymään, ja näihin kahteen ihastuin totaalisesti. Nyt vaan odotellaan paketin saapumista ja jännitetään, onks nää sopivia!

78 kommenttia :

  1. Voi että, just tota pitsimekkoo oon mettästäny vaikka mistä pinkin tai mustan värisenä enkä oo löytäny mistään! Onneks vihdoin sit löysin, kiitos sun :D

    VastaaPoista
  2. Mä tilasin jokin aikaa sitten ton pitsimekon ja se muistutti mun päällä lähinnä yökkäriä! Oon 155cm pitkä. Pettymys oli kyllä suuri, kun kuvassa se näytti niin kivalta. :/ Ainakin mies sai hyvät naurut!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä pahoin pelkään tässä vähän samaa, kun katselin noita mittoja, että mahtaakohan se olla mulle ihan valtavan iso :( Vyötärökin tossa mekossa on 66cm ja mulla on 56cm... :D

      Noh, katsotaan nyt ja surraan vasta sitten kun on sovitettu :D

      Poista
    2. Mulla on vyötärö 64cm ja silti se oli teltta. :D Jos oot taitava ompelija, niin vois tosta varmaan kaventamalla ja lyhentämällä saada kivan. ;)

      Poista
    3. Voi muna :D Mä voin sit varmaan muuttaa asumaan sinne sisälle :DD

      Täytyy viedä äitille fiksattavaks ja kattoo onks mitään tehtävissä :D

      Poista
    4. Mulla sama ongelma tuon pitsimekon kanssa ! mä oon 158cm pitkä ja tuo mekko roikku polvissa :/ mutta toivottavasti tuo sopii sulle Opri ♥

      Poista
    5. No mä oon sua vielä lyhyempi joten ei taida olla pelkoo :D Pöh, harmi!

      Poista
  3. eikö tuola käy visa electron?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ymmärtääkseni ei, paitsi vissiin Paypalin kautta?

      Poista
    2. Kyllä käy Electron muutenkin kuin PayPalin kautta :)

      Poista
    3. Kyllä käy Visa electron! :)

      Poista
    4. Noniin hieno juttu! :) Maksuehdoissa vaan luki että "Hyväksymme toistaiseksi vain VISA- ja MasterCard -kortit." mutta hyvä jos käy Electronikin :)

      Poista
    5. Kaikki VISA-tunnuksen omaavat kortit siis käyvät :) Debitit ja Electronit mukaanlukien!

      Poista
  4. Kivan näköset noi molemmat mekot! :) Kuvaile ne sit päällä niin näkee vähä paremmin millaset ne on!?:)

    http://kokemuksetkerata.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Tilasin kans tuon pitsimekon joskus, mut ei istunu hyvin, rintsikat näkyi aina kun se alusmekko ei pysy tarpeeksi ylhäällä :/ harmi vain!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voihan nenä! Mulla olis kyllä just tasan ton värinen tuubimekko, joka sopis tonne alle alusmekoksi, mutta toi itse pitsimekko taitaa olla niin iso, että eipä siitä taida olla paljoa iloa... :D

      Poista
  6. Nyt on aivan pakko antaa palautetta.

    Suuri kiitos sinulle että olet säilyttänyt blogisi miellyttävänä etkä ole muuttanut sitä pelkäksi mainosblogiksi :)

    Laitat aina rehellisesti jos voit hyötyä rahallisesti ja näitä tällaisiä postauksia ei ole ollenkaan liikaa kuitenkaan.

    Olen hylännyt monia blogeja sen vuoksi, että ne ovat muuttuneet ajan kanssa pelkiksi mainoksiksi. On tylsää lukea koko ajan jonkun yhteistyöstä ja ne postaukset on pelkkää kehua kehujen perään. Moni hyvä blogi on mennyt pilalle tästä syystä.

    Täydet pisteet sulle siitä että tämä on edelleen Oprin blogi eikä mikään rahastus/mainosblogi :)

    Ihanaa keväänodotusta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aivan samaa mieltä ollaan täälläkin :)

      Poista
    2. Kiitos paljon, todella ihana kuulla että olette tota mieltä! :)

      En halua johtaa ketään harhaan, vaan haluan että jokaisella on oikeus päättää, haluaako "maksaa mulle palkkaa", eli tilaako mun sivujen kautta vai muuten.

      Mulla itselläkin meni jossain vaiheessa maku moniin blogeihin, koska mainospostauksia oli mun makuuni liikaa. Silloin tällöin ne ei haittaa, mutta liian usein en niitä itsekään halua lukea.

      On kivaa, jos tällä hommalla voi ansaita rahaa tai saada välillä tuotteita testattavaksi, mutta se ei ole mulle se tärkein juttu tässä :)

      Poista
  7. Odottelisin kauheesti päivän asu postauksia! :)

    VastaaPoista
  8. Vastaukset
    1. Toi paljettimekko on kyllä tosi hintava, mutta toi pitsimekko on musta kyllä aika edullinen! :)

      Poista
  9. Voitko laittaa noista kuvaa sitten päällä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tottakai :) Heti kun tulevat vaan!

      Poista
  10. Ai että, täydelliset mekot! <3 just kaikki tommoset sinertävän ja turkoosin väriset on niiiiin rakkautta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on kans joku turkoosi juttu nyt meneillään :D

      Poista
  11. Tollanen pitsimekko olis kyllä tosi kiva, jotenkin tyylikäs :) Etenkin se musta, mutta se ei ollut alennuksessa :/ Huomasin aiemmista kommenteista että toi ei ehkä sovi lyhyelle ihmisille, eli roikkuu polvissa, joten ehkä sellanen täytyy etsiä muualta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö oo! :)
      Tosi vaikea löytää tollasia pienellä mitotuksella, kokeilin H&M:llä just jokin aika sitten tosi nättiä valkosta pitsimekkoa, mut sekin oli ihan valtava :(

      Poista
  12. oi ihania!<3 itse omistan tuon saman pitsimekon mustana:) oon n.162cm pitkä ja se mekko oli tosi pitkä mulle, ja tosi levee siitä alhaalta.. onneksi kaventamalla siitä sai tosi kivan! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voih... toivotaan että mäkin saan siitä vähän fiksaamalla sopivan! :)

      Poista
  13. oi miten ihana tuo paljetti mekko :3 ite oon vaan huomannu että paljetti vaatteet ja pitkät hiukset ei oo kovin hyvä yhdistelmä, itellä tarttuu aina tukka kiinni niihin paljetteihin :s no mutta oma vika, iteppä halusin 60cm pitkän tukan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oon huomannu kans! :D Ihan super rasittavaa!

      Poista
  14. toi paljetti mekko !! <3 voi ihanaaaa

    VastaaPoista
  15. voi sulla on vallan ihana blogi !(: Ja ihanat nuo hameet myös:) Mutta hei voisitko vastata yhteen kyssäriin, meinaan miten tuon tekstin otsikon ja päivämäärän saa keskelle?(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :)

      HTML-koodeista muokkaamalla. En muista ulkoa sitä koodia, mutta kannattaa googlettaa vaikka "päivämäärän ja otsikon keskittäminen blogger", niin varmasti löytyy ohjeita :)

      Poista
  16. Heei kerro tai ota kuvia tuosta paljettimekosta sitten jooko?! :) Ku tilasin kerran Vilan paljettimekon, ja se ei istunut yhtään vaikka olikin kokoa XS, oli sellainen teltta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä otan :)

      Tosin tiedän jo nyt etukäteen että toikin tulee olemaan teltta, koska siinä on vyötärö 66cm ja mun vyötärö on 56cm :D

      Poista
  17. Mul on toi pitsimekko mut mustana :D ärsyttää vaan ku on liian pitkä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Myhyy enää en oota innolla et toi tulee, vaan kauhulla :D

      Poista
  18. OIJ! Olisinpa itse laihempi niin ostaisin nuo molemmat mekot! AIVAN IHANIA! Muutenki sinun tyylisi on aivan täydellinen <3

    VastaaPoista
  19. Voii miten ihana ois ollu toi paljettimekko uudenvuodenaatoksi! Tosin toi malli taitaa vähän leventää hartioita :s Miulla on joku kompleksi nyt hartioista kun joku sano että miulla on leveet hartiat :D hahah

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin olis! :) Mulla oli itseasiassa suunnitteilla laittaa hopeinen paljettimekko uv:na, mut sit se kariutu siihen etten halunnu laittaa korkkareita ku halusin jaksaa tanssia, eikä sen kaa oikein sopinu mikään muu :D

      Ja nyt lakkaat murehtimasta tollasia! :D Nimimerkillä mulla on super leveet hartiat ja super kapee lantio, ja en anna sen haitata tahtia! :D

      Poista
  20. Tosi upeita mekkoja! :) Et olis innostunut tekemään pitkästä aikaa höpöttelyvideota? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö! :) Voi sitä on toivottu kovasti, täytyy jossain kohtaa tehdä!

      Poista
  21. Aivan ihania mekkoja molemmat, tykkään! :)

    VastaaPoista
  22. Tehän suunnittelitte joskus parisen vuotta Villen kans, että meette häihin kesällä 2012? Menikö se suunnitelma jotenki puihin vai päätittekö että parempi odottaa vielä pari vuotta? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ostettiinkin asunto, joten rahat meni (ja menee) aikalailla siihen :)

      Poista
    2. Anteeksi, mutta repesin: "Meette häihin kesällä 2012"... Voihan sitä häihin mennä, naimisiin meno on sitten ihan eri juttu ;D

      Poista
  23. Kyselin jo toisella sivustolla, mutta kukaan ei vastannut, joten kysyn sulta, kun sullahan on ripsienpidennykset.

    1. Kuinka usein huollatat niitä? Kauanko ne oikeastaan edes näyttää hyviltä?
    2. Miten silmien meikkaus onnistuu? Jos käyttää nestemäistä eyelineriä?
    3. Jos nukkuu mahallaan kasvot tyynyssä, lähteekö ripsiä pois?
    4. Entä suihkussa käynti ja saunominen, miten ne onnistuu ripsillä?
    5. Tuntuuko ripsienpidennykset? Painaako ne ripsiä tai kutittaako?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 1. 3-5 viikon välein. Riippuu ihan ihmisestä, toisilla näyttää kauheilta jo 2 viikon jälkeen, mulla on pysyny hyvinä joskus jopa sen 5 viikkoa.
      2. Ihan samalla tavalla onnistuu kun ilmankin. Meikit on vittumaista pestä pois, mutta sekin onnistuu kyllä.
      3. Ei saisi nukkua mahallaan, tekee pahaa ripsille.
      4. Molemmat onnistuu, tosin monesti saunomista ei suositella, sillä se saattaa heikentää ripsien pysymistä. Mulla ei oo kyllä vaikuttanut, tosin saunon äärimmäisen harvoin.
      5. Tuntuu. Toki niihin on tottunut jo, mutta kyllä ne aina tuntuu erilaisilta kun omat ripset, ja ne myös näkee eri tavalla. Mutta tosiaan kun niihin tottuu, ne ei häiritse. Toisinaan silmät kutiaa (ihan kuten ilmankin ripsiä), ja sillon ärsyttää, kun ei voi kunnolla raavaalla voimalla hangata :D

      Poista
  24. Ihania mekkoja :)
    Onko tuo sun kamerasi 500D ollut hyvä? Mietin vaan kun olen ostamassa tässä jossain vaiheessa uutta kameraa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mulla ei juuri oo kokemusta järkkäreistä, eli en oikein voi vertailla, mutta ei mulla ainakaan valittamista oo :) Paitsi että se on liian iso, vaikea pitää kädessä. Mutta mikäpä normijärkkäri ei olis :D

      Poista
  25. Yääh, tuo paljettimekko on aivan kamala, vaikka se kuvassa näyttääkin tosi kivalta! Klikkailin sen itselleni viime vuoden lopulla, ja auts: ensinnäkin mekon päälle laittaminen oli ihan saatanallista tuskaa, paljetit raapi ihoa. Toiseksi se oli ihan öööveeeriiilyhyt ja kolmanneksi aivan uskomattoman epämukava ja -istuva päällä! Mut toivottavasti se on sulle passeli :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa :(

      Liian iso se ainakin tulee olemaan, sen huomasin nyt kun noita mittoja katsoin. Mutta noh, katsotaan... :D

      Noi paljettivaatteet on siitä huonoja että niitä on hankala ommella pienemmäksi ja paljetit tuntuu aina raapivan :(

      Poista
  26. Ihania, varsinkin tuo paljettimekko aivan täydellinen♥

    VastaaPoista
  27. Vastaukset
    1. Eikö! :) Katotaan nyt sit vaan et millanen livenä...

      Poista
  28. aivan ihania mekkoja!! on kateeline;)

    VastaaPoista
  29. Itse rakastuin päätä pahkaa tuohon turkoosiin viittaavan paljettimekon jonkun aikaa sitten ja tilasin sen mielessäni uudenvuoden täydellinen bileasu. Tilasin xs:nä koska olen myös alle 160cm ja laiha, ja melkein pääsi kyllä itku kun mekko tuli postissa koska se oli valtava! Eikä kyllä yhtään istunut muutenkaan :s
    Toivottavasti sulla on parempi onni sen kanssa mutta vähän jaksan epäillä kun tosiaan olet pienikokoinen kuten minäkin :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Blääh, jättimekkoa odotellessa :D

      Poista
  30. oottepa tietämättömiä" jos paljettimekosta maksatte noin paljon...
    hinnassa on ilmaa ainakin 90%
    ei ihme että nelly kerää näitä bloggareita mainostamaan,kun naurettavia hintoja pitävät niin sitten on vähän varaa maksaa "ilmaisesta" mainostuksestakin.

    Ja mitä tulee mainostukseen niin kaikkineen kyllä aika mainospainotteiseksi on mennyt,eipä siinä mitään,mutta neiti lupaili ettei sellaista tapahdu.
    Taisi saada hieman rahaa ja ahneus kasvoi...
    On kollaasia...ilmaisia tuotteita,lippuja ja lappuja arvotaan ja nekin on mainosta josta saa rahaa vrt tuotteet ei yksin nämä kollaasit.
    Miksi kukaan muuten jakelisi "ilmaisia" lippuja muutenkun on saanut ne ilmaiseksi ts. sitä vastaan että blogissa mainostaa ko tapahtumaa.
    Myös vaatteiden/asusteiden myynti on tätä samaa rahankeräystä.

    VastaaPoista
  31. Yhyy mäkin haluun 56cm vyötärön.. Nyt on 72cm ja näytän ihanhirveeltä.. Oon lihonut vuodessa 10 kg, aika salakavalasti tuli. Tavoitteena ennen kesäkuuta 62 cm vyötärö. Wish me luck!

    VastaaPoista