torstai 3. tammikuuta 2013

Think pink


Mä onnistuin hukkaamaan edellisen velour-asuni hupparin meidän Thaimaan reissulla, ja siitä asti oon ettiny uutta pinkkiä asua - huonolla menestyksellä. Cubukselta on saanu sellasia aina välillä sekä viime kevään että tän talven aikana, mutta oon osunu paikalle joka kerta vasta sillon, kun pienet koot on ollu loppu. Juicyn asujakin kävin hiplaamassa moneen kertaan, mutta joku pieni järjen ääni takaraivossa sano aina että olkoon kuinka laadukkaita tahansa, ne on kotivaatteiksi vähän turhan hintavia.


Kaiken metsästämisen jälkeen se täydellinen asu löytyi lopulta Seppälästä. Värinä kirkkaanpinkki ja yksityiskohtina muun muassa sydänvetskari, silkkinauhat ja timskuja sekä edessä että takana. Ei siis varmaan tarvii erikseen mainita, että mä oon ihan myyty! Hupparilla oli hintaa muistaakseni 24,95e ja housuilla 19,95e.

Jäi muuten ihan häiritsemään, kun kaikissa näissä takaa otetuissa kuvissa mun selän hymykuopat on ihan vinkkelissä. Kävin tsekkaamassa peilistä, ja mitä hittoa, ne todella on ihan eri korkeuksilla! Mähän oon ihan vinoutunu, pitäskö tässä ruveta huolestumaan? :D

174 kommenttia :

  1. älyttömän söpö ja sopii sulle täydellisesti! itekkin oon jo kauan yrittäny metsästellä mut ei oo viel osunu kohalle.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti löydät kanssa pian! :)

      Poista
  2. tykkään ihan tositosi paljon sun hiuksista! Ihanat.

    VastaaPoista
  3. ihanan pirteä asu ! :)

    VastaaPoista
  4. Onko noi pallurat tuola seljässä ihan oikeelta nimeltää selän hymykupat ? :D mulla on kans tommoset ja oon monet kerrat miettiny että mitähä noi on ja mikä on niiden virka :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä tiedä mikä niiden virallinen nimi, mutta hymykuopiksi usein sanotaan :)

      Mun ymmärtääkseni on ne on jotain lihasten tai kudosten kiinnityskohtia, joku voi varmaan tarkentaa, jos tietää paremmin?

      Poista
    2. Niiden kuuluuki olla siellä. Multa esim. puuttuu ne kokonaan, koska mulla on vähä liian suora selkä ja SI-nivel (SI-niveliä on kaksi kappaletta, vasemmalla ja oikealla puolella ristiselkää. SI-nivel on nivel ristiluun ja lantioluun välillä.) on jumissa.

      Mutta aivan ihana asu. Voi ku itelläki ois tommonen kunnon öllöttelykotiasu. :D

      Poista
  5. Ihan kivat jos nostaisit ne housut ihan kunnolla jalkaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin tottunu käyttämään matalavyötäröisiä housuja, että muut tuntuu epämukavilta... :)

      Poista
    2. ilkeitä ihmisiä täällä:( eiköhän housujakin saa pitää just niinkun haluaa...

      Poista
    3. Nuo housut ei kyllä näytä siltä että ne kuuluis napaan asti vetää, niistähän tulis hirveät vakohousut :D
      Eikö täällä saa edes omalla tyylillään pitää housuja jalassa :)

      Poista
    4. Just ihanat ku roikkuu noi! Tuntuu mun mielestä paljo rennommilta :D

      Poista
  6. Ihana velour-asu. Itelläni on kans Seppälästä musta kiva velour-asu!
    Muuten! Oon metsästäny varmaan yli vuoden semmosta paljettiliiviä, muistaakseni sulla oli tai on sellanen, mistä ostit sen?! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)

      Se on Vero Modasta, mutta ikävä kyllä ostettu jo pari vuotta sitten ja sillonkin alennusmyynnistä, eli ei varmaan löydy enää :(

      Poista
    2. Hei Lena, kannattaa tsekkaa veromoda.com ja stylepit.fi koska niistä voi viel löytyy! :)

      Poista
  7. Oi söpö asu !
    tuli mieleen tosta selästä että sulla _voi_ olla selkä vähän jumissa josta sitten seuraa lihaksen kireytyminen/"väärin asettuminen" ja sen takii se näyttää tollaselta epäsymmetriseltä, u know :p
    mut jos tuntuu et tää olis vika nii kannattaa köydä jossain hierojalla tms, mulla itellä nimittäin kokemusta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha se ei VOI vaan se ON :D Täytynee pyytää tota omaa urheiluhierojaa taas vähän aukomaan paikkoja :)

      Poista
  8. Voi ei toi on aivan liian ihana! :) Tollasessa kelpaa kotoilla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Joo ja kehtaa käydä vaikka ruokakaupassakin :)

      Poista
  9. ala treenaa vasenta puolta, jos siis oot oikeekätine. nii sit ei pitäs enää olla vinkkelissä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis selkää vai kättä vai mitä :o

      Poista
    2. sulla on joku virheasento siinä selässä.. mun fyssari huomas heti, kun kävin kovien selkäkipujen takia. jos se on kauan niin se tulee kipeäksi

      Poista
  10. todella ihana, voiku itsekki voisi pitää pinkkiä niin kävisin heti ostamassa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mikset sarimoi vois pitää pinkkiä?
      Ei saa asettaa tommosia rajotteita :)

      Poista
    2. Kaikille ei vaan sovi pinkki :)

      Poista
  11. Oon niin kateellinen tosta sun kropastas, tollanen täydellinen kaikin puolin. Mun selkä oo kuullukkaa mistään hymykuopista ku on sen verran tota ihraa tossa päällä :D haha.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii kiitos ♥ Noi hymykuopat on geneettinen juttu, eli niitä ei vaan oo kaikilla - ihrasta riippumatta :)

      Poista
    2. näyttäsit vaan paljon terveemmältä ja naisellisemmalta jos saisit lihaksia :/

      Poista
    3. Pakko sanoa, että oon kyllä eri mieltä tästä :)

      Jos saisin lihaksia, näyttäisin varmaan timmimmältä ja urheilullisemmalta, mutta en kyllä mitenkään naisellisemmalta :D

      Mutta mielipidekysymyksiähän nää on :)

      Poista
  12. Ihana ! Oliko noita muissa väreissä? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Persikanvärisenä ja valkoisena tais olla, mutta niissä ei kai ollu timskuja.

      Poista
  13. On ollut kyllä työn alla löytää tuollainen pinkki, mutta parin vuoden metsästämisen jälkeen löysin just ton saman ja vieläpä -40 prosenttia. Nyt en enää muuta laittaisikaan päälleni :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että löysit, ja vielä hyvällä hinnalla! :)

      Poista
  14. Ooi sulla on tää asu! Ite oon himoinnu tätä jo pitkään ja nyt vihdoin pääsen käymään kaupungissa niin ajattelin ostaa itelle kans tällasen :D Oon jo niin kauan ettiny ja löysin jo ennen joulua seppälän nettisivuilta noi mutta ei ollu siellä kokoja:( Mutta sopii sulle hyvin!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä ostin ton kanssa jo jokin aika sitten, ja sillonkin jouduin metsästämään puoli Helsinkiä, kun vaan yhdessä liikkeessä oli jäljellä mun kokoa, ja sekin oli viimenen kappale!

      Mutta toivotaan että löydät vielä aleista omasi! :)

      Poista
  15. Ihan superihanan näkönen! oon ite kans niin kauan tollasta pinkkiä etsinyt ja Cubuksesta aina vain niitä suurempia kokoja löytyy.. pitääpä siis kiirehtiä seppälään! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Noi on tosiaan menneet jo alennukseen, mutta toivottavasti löydät silti omasi! :)

      Poista
  16. oijj, mäki haluan :) tosi söpö :)

    VastaaPoista
  17. mullakin tollaiset "hymykuopat" selässä :D mutta missä sun peppu? oispa mullakin noin pieni pylly eikä tälläne mega äässi:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo pyllytön mikä pyllytön, se on jostain syystä se viimenen paikka mihin mun rasvat kertyy :D

      Mutta mega peputhan on tällä hetkellä kuuminta kamaa, ole vaan ylpeä megaäässistäsi! :)

      Poista
  18. Ihana prinsessa! ♥

    VastaaPoista
  19. Mullakin on noi selkäkuopat vinossa..:D Tiiä sit mist johtuu.
    On muuten pakko kommentoida et ihan huippua että oot taas alkanu postaamaan näin usein. Sun blogi on kuitenkin sellanen mikä kolahtaa itelleni ehkä kaikkein parhaiten kaikista mitä oon lukenut.. Samat mielenkiinnon kohteet jiiänee!
    :) Hyvää uuden vuoden alkua sinulle Opri

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noniin, mitäs me vinksahtaneet :D

      Kiitos paljon, tosi ihana kuulla että tykkäät! :) Kivaa vuoden alkua sinnekin! :)

      Poista
  20. Voih, kävipä hassusti, sillä tappelen paraikaa täysin samanlaisen ongelman kanssa kun pinkin värisen velourasun löytäminen. Cubuksesta ei oo löytynyt kun suuria kokoja ja muualla ne ovat olleet myös aina suuria kokoja tai ei ole löytynyt mistään peräti ollenkaan koko veluurihousuja- ja hupparia. En tiedä mitä teen, mutta oon yrittänyt etsiskellä näitä jo niin pitkään, että alkaa ihan toivo jo loppumaan.. Toivottavasti nyt natsais ja löytyis oikeella koolla sekä värillä joku kerta jostain! :) tuo pinkki veluuripuku Seppälästä näyttää myös tosi kivalta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi toivotaan että löydät pian! :) Tiedän miten raivostuttavaa se on kun ei meinaa löytyä ja sit kun löytyy niin just sun koko on loppu!

      Poista
  21. aivan ihana, näyttää iha super söpöltä päälläsi :)

    VastaaPoista
  22. Seppälän nettikaupassa oli ainekin vielä alessa sellanen velour -shortsihaalari, persikan ja mustan värisinä ja joitain karvahuppareitakin sieltä löytyi. :)

    VastaaPoista
  23. mun kaverilla on kans noi selän hymykuopat erikohilla ku sen selkäranka on vinossa ja se joutuu käydä jossai fysioterapiassa ja sillä epäillään skolioosia :d
    mutjooo tykkään sun hiuksistas tositosi paljo, oon nii kateellinen niistä!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivotaan että mulla on kyseessä vaan joku lihasjumi :s

      Kiitos! :)

      Poista
  24. Vaikka kuka sanois mitä, niin oot oikeesti vaiks kuin nätti, ja kroppas ei oo liian pieni, vaan just sopiva!

    VastaaPoista
  25. hei nuo selän kuopat, multa tutkittiin polviongelman takia jalkojen pituuksia aika vasta, nii se fysioterapeutti katto noi selän kuopat ja sano että ne on ainaki samalla tasolla, eli jos on eripituset jalat nii ne kuopat on eri korkeudella. ainaki näin ymmärsin :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä oon kans ymmärtäny et se voi johtua siitä, mutta ei kai mun toinen jalka nyt oo voinu näin aikuisiällä yhtäkkiä kasvaa :D Toinen mikä ton voi aiheuttaa on skolioosi, mutta emmä usko et mulla sitäkään on.

      Toivotaan et se on vaan joku lihasjumi :D

      Poista
    2. Mä kärsin keväällä vasemman jalan rasitusvammasta, jonka syyksi epäiltiin aluksi sitä, että vasemmalle jalalle kohdistuisi enemmän painoa sen vuoksi, että se olisi oikeaa pidempi. Mullakin oli siis nuo selän hymykuopat eri korkeuksilla. Fysioterapeutti kuitenkin totesi, että mun lihakset on vaan toiselta puolelta niin jumissa, että lantio on kääntynyt vinoon ja sen vuoksi alaselkäkin on ihan vinkurassa. Lisäks mulla oli alaselän nikamat naksahtanut jotenkin pois paikoiltaan (?). Venyttelin fyssarin ohjeiden mukaan ja kävin hierojalla naksauttamassa nikamat kohdilleen, niin selkäkin palautui normaaliksi :) Eli ehkä kävisin esim. hierojalla/fysioterapeutilla näyttämässä tuota. Ainakin mun jalan rasitusvamman isona osatekijänä oli fysioterapeutin mukaan ilmeisesti nuo selkäongelmat..

      P.S. Ihana tuo huppariasu :)

      Poista
    3. Yleensä "hymykuopat" eli SIAI:n (spina iliaca anterior superior) vinous johtuu yleensä jumissa olevista/olevasta pakaroista/pakarasta. Joka jumissa ollessaan nostaa/laskee/kääntää sen puolen lonkkaluuta, jolloin tulee mittaeroa siihen jalkaakin. Oikea jalkojen pituusero voidaan todeta vain ja ainoastaan röntgenkuvista mittaamalla luiden pituudet ja vertaamalla niitä. Suurin osa mittaerosta johtuu siis lihasjumista. Jumissa olevat pakarat aiheuttaa myös alaselkäkipuja, pitkien selkälihasten jäykkyyttä ja jumiin menemistä sekä takareisiin säteilykipua. Riippuen mitkä kaikki lihakset sieltä on jumissa, saattaa olla myös iskias kipuja. Eli hierojalle vaan ;).

      T. hieroja :)

      Poista
    4. Hei osu ja uppos, täällä on kärsitty jo jonkun aikaa jumissa olevista reisistä ja pakaroista ja ihan järjettömistä issiaskivuista! Välillä tuntuu ettei pysty edes istumaan.

      Jotenkin en osannu yhtään ajatella että vois johtua just noista, vaan yhdistin vaan että johtuisi alaselän jumeista, ja ihmettelin kun se ei oo nyt viimeaikoina tuntunu kovin pahalta verrattuna yläselän jumeihin ja sit just noihin pakaroihin ja reisiin.

      Mulla on täällä kotona onneks oma urheiluhieroja, pistän sen hommiin :D

      Kiitos! :)

      Poista
    5. Toisen hierojan pakko korjata, että niillä hymykuopilla ei kyllä oo SIAI:n kans mitään tekemistä ja SIAI:n vinoudesta ei kyllä edes puhuta. Se on lantion luustokohta, joka löytyy kummaltakin puolelta (oikea ja vasen) ja ne voi olla eri tasoilla mikä johtuu tosiaan lantion vinoudesta, jolle taas voi olla moniakin eri syitä mitä täälläkin on jo pohdittu ja lueteltu. Ja Oprihan ei puhunu mistään kivuista, eli toi loppu oli silkkaa pätemistä :D Mä tiedän et näyttötutkinnosta on helppo päästä läpi, mut toivon ettei turhan moni käy just sulla "hoitamassa" vaivojansa.. Voi olla et tulee vaan enemmän haittaa..

      t. toinen hieroja

      Poista
    6. Ehkä nimimerkki Mia on käynyt täällä aiemmin lukemassa mun juttuja, oon nimittäin muistaakseni ennenkin puhunu täällä kommenteissa sekä tosta jumiutuvasta yläselästäni ja hartioistani, että jumiutuvista pakaroista ja takareisistä ja (ilmeisesti) niistä johtuvista issiassäryistä? :)

      Mene ja tiedä, mutta osui kyllä kohdilleen :)

      Poista
  26. miks maha pitää aina näkyy tollasissa asuissa ja on vähän turhan harmaat hiukset...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jaa, enpäs osaa sanoa, kun ei mun blogissa ookaan taidettu aiemmin nähdä tollasta asua mun päällä? :) Kiitos mielipiteestä :)

      Poista
  27. oot opri ihana ja kaunis, tuokin vaate näyttää hyvältä sun päällä niinkuin kaikki! ♥

    VastaaPoista
  28. Mul on ihan samalailla vinoutunu noi hymykuopat :DD omut oot ihana ja super nätti <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mahtaisko sullakin olla lihakset jumissa? :) Kiitos! :)

      Poista
  29. Hei onks sulla tatuointeja? Jos on nii haluisiks kertoo niist jossai postaukses joskus ?:DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosta sivusta löytyy sellanen kohta kun tagit, sieltä löytyy myös tatuoinnit-tagi :)

      http://oprin.blogspot.fi/search/label/Tatuoinnit

      Poista
  30. Aaww mikä ihanuus!!! Niin pirteen pinkki ja söpö ;) <3 oon noita kans nähny seppälässä mut ei oo tullu ostettua kun kaikki koot on turhan isoja välillä tuntuu ett koon pitäis olla tyyliin XXS :/:(
    Mut sulle sopii täydellisesti, hyvä ostos :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo noi oloasut on usein vähän turhan reiluja :/ Kiitos! :)

      Poista
  31. nice!(: toi asu sopii hyvin sulle:)
    hih, mullaki on tollanen, muttta vain musta, sain lahjaksi(; ihan huippu ns. 'koti-asuna'! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)
      Onkse se missä oli paljon paljetteja? :) Sekin oli ihana!

      Poista
  32. Ihan täydellinen kotiasu! Mulla on pinkit velourhousut, mutta huppari puuttuu.. Pitäisiköhän vierailla Seppälässä.. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha mulla oli sama juttu kun hukkasin sen hupparin, et housut löyty ja paitaa ei :D

      Poista
  33. jostain syystä sun blogia on tosi hankala/mahdoton lukee mun luurilla (sgalaxy2). tekstit ei asetunäytön mukaan joten selaan näyttöä edestakas - tai siis yritän. aina menee joko postauksen verran taakse- taieteenpäin. siis sivu vaihtuu tosi herkästi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis kai sul näkyy mobiiliversiona, ooks laittanu asetuksist sillee et sivu muokkaantuu näytön kokoiseks tai sit lataa uus selain. Noi androidin selaimet on aika pskoja,siis ne mitkä on valmiin

      Poista
    2. Moni on sanonut tota samaa, mutta ikävä kyllä en voi auttaa, koska blogin asetuksissa on, että puhelimella sivujen pitäis näkyä mobiiliversiona, ja mulla itsellä toimii kyllä :/

      Oletko kokeillut mennä vanhan osoitteen kautta?

      Poista
    3. mä luen tätä blogia kännykällä, ja meen aina vanhan osoitteen kautta. Ja hyvin toimii mulla ainakin :)

      Poista
    4. Mulla on galaxy s3 ja näkyy hyvin puhelimella :)

      Poista
    5. Mulla samsung galaxy s 2 ja hyvin näkyy. :)

      Poista
    6. Mulla galaxy pocket ja toimii kyllä hyvin(:

      Poista
    7. Ihana kuulla että toimii! :)

      Poista
  34. Missä koossa sulla on tuo? näyttää kyllä hyvältä! :)

    VastaaPoista
  35. minäkin löysin tontyylisen cubukselta ja oon rakastunu :)) mutta oot söpö!!

    VastaaPoista
  36. Mikä ihmisiä taas vaivaa? Menkää muualle arvosteleen, vaikka sinne oman peilin eteen. Oot söpö <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ootte ihania kun jaksatte käydä täällä puolustamassa mua ♥

      Poista
  37. Ihanan värinen asu. Tykkään ihan hirveästi pinkistä väristä ja vaaleanpunaisesta. Tosin ei tuu pidettyä sen värisiä vaatteita. Muuten väri on yksi lemppareista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Mä käytän kanssa tosiharvoin noita värejä arkipukeutumisessa, vaikka niitä kaapista löytyykin. Jotenkin vaikeaa yhdistellä niitä :)

      Poista
  38. Selän hymykuopat? :D ikinä kuullu sitä nimitystä. Meillä päin tunnetaan pirun puremina. Ehkä sun jAlatki on eri mittaset nii jos on sen takia eri kohil. Kokeile jäsenkorjaajaa ;) aivan huippua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha mä taas en oo koskaan kuullut tota sanontaa :D

      Poista
  39. Ihana tuo asu!!<3 ootko muute ottanut uuden tatuoinnin selkään vai näänkö mä vaan harhoja?:D ja sä oot kyllä ihan oikeasti yksi kauneimmista ihmisistä joita olen nähnyt, aivan superkaunis olet!:)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti ♥ En oo, se on ikivanha tatuointi :)

      Poista
  40. Olet niiin kaunis :)

    VastaaPoista
  41. niit kutsutaan myös enkelin siiviks :) oon kuullu useimmiten niit kutsuttavan niin, ku taas hymykuopiks en oo kuullu ku vaa niit mitkä tulee poskiin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. musta enkelin siipi-nimitystä käytetään ennemminki lapaluista..?
      meidän kaveripiirissa noi kulki joskus nimellä "persesilmät" :D tosi kiva lempimini! :--D

      Poista
    2. Oon kuullut kanssa että nimeä käytettäis enemmänkin lapaluista...

      Poista
  42. Miten sait lukijoita sun blogiin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Silloin han aluksi pari vuotta sitten tein Demiin keskustelun, jossa kerroin palanneeni tauolta ja aloittaneeni uuden blogin sen edellisen tilalle :)

      Sen jälkeen lukijoita on vaan jatkuvasti kertynyt jostain, en tiedä mistä :D

      Poista
  43. voi että, oon kateellinen sulle! Upea ilmestys :)

    VastaaPoista
  44. Mulla on myös noi "kuopat" selässä erikorkeuksilla ja lääkärissä todettiin selässä skoliioosi. Toinen jalka oli siis toista pidempi ja ne sai sen kyllä erilaisilla liikkeillä takasin paikalleen. Jos pidemmän päälle on kauan "väärässä" asennossa niin kroppa voi ruveta reagoimaan siihen eri tavalla kuten mulla tuli särkyjän sun muuta. :s Vieläkään mulla ei pysy kroppa oikeessa asennossa kun oli kerenny oleen niin kauan vinksallaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täällä on kanssa särkyjä, mutta toivotaan et ne johtuu vaan lihasjumeista ja paranee kun ne hierotaan auki :)

      Poista
    2. anni, sun ois varmaan hyvä tietää ettei skolioosia edes voi korjata millään muulla paitsi leikkauksella. Ja leikkaukseenkin päädytään vain tosi vaikeissa tapauksissa. Joten ei se sun selkärankas tuukkaan pysymään oikeessa asennossa, eikä se liity mitenkään siihen että kuinka kauan se on "kerenny olee vinksallaan". Jos siis sulla on oikeasti skolioosi.

      Poista
  45. Wow ! Ihana kroppa ! :) Jealous !!!

    VastaaPoista
  46. Näyttääpäs ihanan pehmoiselta oloasulta! (: Itsellä palelee AINA selkä, joten olen vannoutunut ziperallin käyttäjä, pinkki tosin sekin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Mulla on kanssa Ziperall aina välillä kovassa käytössä, mutta siinä on omat epäkäytännöllisyytensä ja tällä hetkellä meillä on asunnossa niin (ihanan) lämmin, että se on jopa tälle vilukissalle liian kuuma :D

      Poista
  47. Hei! Mulla oli kan nuo eri kohdalla. Ja kärsin monta vuotta polvikivusta. Sitten pääsin vihdoin urheiluhierojalle ja se kertoi että mun (se kipeämpi jalka) on ns noussut. Painunut lonkasta ns sisäänpäin. (Ompas tyhmä ja vaikea selittää :D) ja näin ollen jäänyt lyhyemmäksi kuin toinen. Jalka eiole siis kasvanut eikä mitään. Niin hieroja sitten hieroi sen "omalle paikalleen" ja joudun nyt noin kerran vuodessa käydä hierojalla niin se laittaa sen aina takaisin paikoilleen. Suosittelen että käyt esim hierojalla kysymässä onko se se, koska se näkee sen jo silloin kun vaan seisot suorassa ilman paitaa. Meinaan se voi alkaa vaivata esim just polvikipuna jos jalat on "erimittaiset" (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivotaan että hieronta auttaa mullakin :)

      Poista
  48. mitä harrastat,tai urheiletko paljon,kun kroppasi noin hyvä?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En urheile paljon... :) Viime vuonna aloitin kyllä lenkkeilyn ja salilla käymisen, mutta viime aikoina en oo ikävä kyllä pystynyt ja ehtinyt paljoa käymään kummassakaan, en lenkillä enkä salilla :(

      Mutta kiitos! :)

      Poista
  49. Sulle sopisi varmaan ihan älyttömän hyvin korkeavyötäröiset housut, kun sulla on pieni peppu ja selkeä vyötärö! :) Oletko harkinnut ostavasi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joitain korkeavyötäröisiä housuja multa löytyykin, mutta jotenkin eivät vaan tunnu omilta :D Ehkä alan harjotella niiden pitämistä :)

      Poista
  50. Mulla on kanssa selässä sama juttu ja en tiedä mistä se on tullut, mutta aavistuksen on selkä vinossa. Ja sen lisäksi vielä notkoselkä. Sen huomas mulla myös siitä, että toinen olkapää on hieman alempana. :/

    Mulla se hoidettiin kinesioteippauksilla ja sit kanssa syviä vatsoja vahvistamalla. Mut mun muistaakseni ne syvät vatsat autto enemmän siihe notkoon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan vaikka skolioosi tulis mieleen tosta sun selästä ? :)

      Poista
    2. Joo syvien vatsojen treenaaminen onkin tohon korsettialueen kunnossapitämiseen ihan ehdottomia :)

      Poista
  51. Mulla on tollanen asu kans, mut vähän vaaleempi pinkki ja se on joku Kiira Korpi asu :D Mut toi on hienompi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii mä haluisin kans sellasen ihan vaaleenpunasen ja sit viel tummemman pinkin... :)

      Poista
  52. Oot niin kadehdittavan kaunis :))) ihanan söpö tuo asu :3

    VastaaPoista
  53. HEIPS!
    Valitettavasti kommenttini ei liity postaukseesi, mutta kommentoin nyt kuitenkin asiaa, joka minua on ihmetyttänyt.

    Tiesitkö, ettei koiraa tarvitse pukea? Koiran oma turkki riittää sille "vaatteeksi". Tietysti vaatteet koiran päällä näyttävät hauskalta, mutta se ei yleensä ole eläimelle kovin mieluisa kokemus :--)

    Tietysti koiran ulkovaatteet, jotka suojaavat lumelta yms ovat vain hyödyllisiä, mutta vaatteet noin somisteena eivät ole lemmikkieläintä varten.

    Kiitos ja vuodenjatkoja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mua alkoi kyllä vaan lähinnä huvittaa tää kirjoitus, chihuahua on niin pieni ja kylmänarka koira, että talvisin ei ole minusta väärin pukea koiralle lämmitystarkoituksessa joku koiranvaate päälle..

      Poista
    2. En epäile että Opri ei tätä asiaa tietäisi :)

      Poista
    3. Mä olen itse sitä mieltä että paleleva koira on kyllä hyvä pukea, eikä pistää sitä palelemaan :) Lisäksi esimerkiksi sadevaatteet ovat käytännöllisiä, pitävät koiran puhtaana ja voivat saada jopa sadettakin vihaavan koiran lenkkeilemään mielellään. Myös juoksuhousut ovat ihan ehdottomat nartuilla juoksujen aikaan.

      Pelkiksi somisteiksi tarkoitetut vaatteet ovatkin sitten vain omistajan turhamaisuutta, mutta meillä niitä aiotaan käyttää kyllä jatkossakin silloin tällöin, kun koira ei niistä ole moksiskaan.

      Kiitos kuitenkin mielipiteestäsi :)

      Terveisin turhamainen omistaja :)

      Poista
    4. Meillä käytetään myöskin varsinkin talvella koirallamme vaatteita. Voin kyllä sanoa,että meidän Bokserin turkki ei ole turkinlaadultaan tarpeeksi lämmittävä pakkasilla.. Edellisellä Rotikalla käytin kesäisin teepaitaa yms. en kokenut sen haittaavan koiraani mitenkään,vaikka ns. turhaa olikin. Sellaiset vaatteet millä koira ei voi olla/elää on rääkkäystä ja kiusaamista,ei silloin jos koira on asian kanssa sujut.

      Poista
  54. Mun on pakko kysyä miten sun kroppa pysyy noin hyvänä ? :) ja sulla on mieletön blogi, sekä oot kuin joku ihana prinsessa♥ sun blogista saa kaikkee ihanaa vinkkejä kauneuteen, hiuksiin yms :3 !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon ihana ♥ En mä tiedä, se vaan on tämmönen, tosin pyrin syömään herkkuja vain silloin tällöin, eli se varmasti vaikuttaa asiaan :) Viime vuonna aloitin salilla käymisen ja lenkkeilyn, mutta nyt en ole pystynyt lähiaikoina käymään :/

      Poista
  55. Ihana asu kyllä! Mutta oon miettiny, että miten nuo sun asu kuvat on otettu? Etkö sää yksin asu joten kuka ne sitten kuvailee?:o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)

      Mä asun mun avopuolison kanssa, eli se ottaa yleensä mun kuvat :) Joskus sitten kaverit, ja joskus otan jalustan avulla.

      Poista
    2. Ettekö ole enää kihloissa kun sanoit että asut avopuolison kanssa etkä kihlatun?

      Poista
    3. Eikös siitä voi käyttää molempia nimityksiä, jos se on kihlattu jonka kanssa asutaan? :D

      Poista
  56. Ihana asu! Mäkin oon ihan hullaantunut näihin oloasuihin, voiko mukavempia kotivaatteita olla kuin velourasut..? mm.. :3

    http://guabk.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  57. Minä ehtiin niitä hymykuoppia kokoajan sinun naamasta mutta kommentteja lukiesssa tajusin mitä tässä haetaan :D tuli aika hölmö olo ku en tienny että sielläki on semmoset. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Naamastakin niitä multa kyllä löytyy, mutta joo tällä kertaa tarkotettiin näitä toisia :D

      Poista
  58. voiku oot söpö tossa söpössä asussa :D! <3

    VastaaPoista
  59. missäs ville, kun ei ole vähään aikaan siitä tullut mitään juttua? ette ilmeisesti ole enään kihloissa kun sormus puuttuu ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ollaan päätetty, että on parempi kun ei näy blogissa niin paljoa. Täällä lähtee aina lapasesta toi kommentointi, enkä halua enää lukea sellaisia kommentteja läheisistäni, saati sitten että läheiseni itse joutuvat lukemaan niitä kommentteja.

      Lisäksi Ville joutu kestämään kaiken maailman ihme stalkkaamista, ja sitä että jengi tunnistaa jatkuvasti ja käy juttelemassa ihan häiritsemiseen saakka.

      Olekin täällä kertonut useaan kertaan, että oon onnistunut rikkomaan sormukseni. Ei ehkä vaan oo osunut sun silmiin? :) Kihloissa ollaan kyllä edelleen, ja yhdessä asutaan :)

      Poista
  60. Oprin pitäis vissiin kirjoittaa isolla blogin etusivulle, että "Olen edelleen kihloissa Villen kanssa". :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei taitais riittää, se pitäs laittaa tohon otsikon alle kissan kokosilla kirjaimilla niin, että se pysyy siinä vaikka postaukset vaihtuu :D

      Sit siihen pitäs lisätä että "asumme edelleen yhdessä ja sormukseni on rikki" :D

      Ja silti varmaan menis osalla ohi...

      Poista
    2. Koko rotla myös jokaisen postauksen alkuun ja loppuun. ;)

      Poista
  61. oi toi puku näytti nii söpöltä sulla :D mul on toi sama ja oon iha rakastunu siihe! koska tekisit videopostausta??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :) Katsotaan, koska ehtis ja sais aikaan ja huvittais ja... :)

      Poista
  62. Onko tuo asu muuten kaikkien päällä myöskin sellainen että näkyy selkä ja maha vai ihan menee loppuun astikin? Kiinnostaisi tietää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En minä tiedä, riippuu varmaan ihmisestä ja siitä minkä koon ottaa? :D

      Mä oon tosi lyhyt, joten voisin kuvitella että pitkillä ja pitkäselkäisillä helposti jää aika lyhyeksi.

      S-koko olis mulla ollut sen verran pitkä, että ei jäänyt maha paljaaksi, mutta se oli taas sitten niin leveä, että näytti typerältä.

      Poista
  63. Oooo miten söötti asu! Mitä itseruskettavaa käytät? :-) Sulla on aivan ihanat hiukset!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Nyt oon ollu tosi laiska käyttämään mitään, mutta sillon kun käytän, niin L'oreal Sublime Bronzea.

      Poista
  64. Sulla on ihanat hiukset! Vaikutat tosi kivalta ja viisaalta tyypiltä kun vastaat typeriinkin kommentteihin asiallisesti etkä provosoidu turhasta <3

    VastaaPoista
  65. HEI PLIIS tee meille videopostaus!!!

    VastaaPoista
  66. osaisitko suositella mulle jotain hopeashamppoota tms? nyt käytössä BC:n silver shampoo.. mut haluaisin jonkun uuden kivan tuotteen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En kyllä osaa, en oo käyttäny hopeashampoota varmaan vuosiin :) Ja sillon kun käytin, käytin yleensä BC:tä.

      4 Reasonsin hopeashampoo oli ainakin huonoa, sen muistan :D

      Poista
  67. Pinkki + blondit hiukset = pettämätön yhdistelmä <3

    petripenna.blogspot.fi

    VastaaPoista
  68. ne on venuksen kuopat!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo tainnu kuullakaan tota nimitystä ennen :D

      Poista
  69. ihanat noi kotivaatteet!

    http://emmajuuli.blogspot.fi/

    VastaaPoista