perjantai 4. tammikuuta 2013

Myynnissä unelmakorkkarit


Nämä ihanaakin ihanammat Nellyn unelmakorkkarit ovat jälleen myynnissä shopissa, koska en saanut edellisellä kerralla ostajaa kiinni. Nää on täysin käyttämättömät ja lähtevät myyntiin vain ja ainoastaan siksi, että ovat mulle liian isot. Koko on 36, mutta vastaavat tosiasiassa kokoa 37-38. Toivottavasti nää nyt tällä kertaa sais uuden hyvän kodin, koska harmittaa säilyttää jotain näin täydellistä vaan hyllyn koristeena!

Huomasittehan myös, että entinen blogikirppis on nyt nimeltään Oprin shop, ja löytyy nyt uudesta osoitteesta  http://oprinshop.blogspot.fi! Kirppis ei enää tuntunut sopivalta nimeltä, koska aion jatkossa myydä siellä myös tekemiäni käsitöitä, ja erään ihanan lukijan ehdottama shop kuulosti mielestäni paremmalta :)

Kohteeseen pääset tästä!

31 kommenttia :

  1. kjgfjsdnjgjn täydelliset ♥_♥ oiski noin pieni jalka eikä tämmöne 41 molojalka >.<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä taas toivon näinä hetkinä et olis isompi jalka!! :D

      Poista
    2. Miulla on 42... (13v oon ni tuntuu hassulta ku esim sullan on noi pienet :D)

      Poista
  2. Mä oikein näen sieluni silmin, miten joku idiootti tulee kohta vinkumaan sulle jostain veroista käsitöiden myymisestä.. :D (vaikka tuskinpa mitkään rajat paukkuu tässä kaupassa)

    Noi kengät on vaan niin ihanat, muttta mullekin liian isot :( Noissa on ihan ihme koot, tilasin joskus 37 (36 oli loppu jo) niin tuntui lähinnä olevan kokoa 40..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha joo se on varmaan vaan ajan kysymys koska ensimmäinen tulee valittamaan :D

      Joo mä mittasin noi, ja pohjan pituus on 23,5-24cm, eli ne vastaa todella kokoa 37-38 :(

      Poista
  3. Hei ei kyll liity aiheesee mut olika sul instaa? Joo mulki on molojalka

    VastaaPoista
  4. Aaah,noi ois unelmakorkkarit!<3 Mut mulla on se ongelma et oon 175cm pitkä ja mun kaikki kaverit on n. 10cm lyhyempii jo valmiiks joten jos laitan tollaset jalkaan joissakin bileissä niin oon kaikkii 20cm pidempi.:D Mä rakastan sun blogii mielettömästi ja kesällä mua ärsytti älyttömästi kun et postannu koska en löytäny näin hyvää blogia. Ja sit kun sulta olikin tullu uus postaus olin niiiiin onnellinen ja tais siinä tulla tippa linsiinkin..<3 Mut kiitos sulle tästä maailman ihanimmasta blogista!:)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen 178 cm pitkä ja suurimmassa osassa mun korkkareita on 12 sentin korot. En ole huomannut tässä vielä mitään ongelmaa, vaikka poikaystäväkin on päätä lyhyempi. Olkoot. :D

      Poista
    2. Ei tollasesta kannata ottaa paineita! :) Tai no, mä nyt oon tietysti jäävi sanomaan, kun oon tällänen hobitti.

      Kiitos paljon <3

      Poista
  5. Jos mulla olis noin pieni jalka, en luultavasti pysyis pystyssä... Mutta on noi vaan ihanat :)

    VastaaPoista
  6. Aivan mielettömän ihanat! Saattas jopa olla mulle sopivat, kun jalka on kokoa 37-38 :D Onko noi miten mukavat jalassa, jaksaako hyvin esim. baarissa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö! :) Vaikuttivat kyllä tosi tukevilta, mutta tietysti on vaikee sanoo... :)

      Poista
  7. nää olis juuri täydelliset mun jalalle.. nää vois pelastaa monet kriisit asukokonaisuuksien suhteen ja tuoda vähän piristystä tänne tuppukylään missä kukaan ei oo mitä haluaa, mutta ongelmana on se että mää en osaa kävellä noin korkeilla koroilla (kuulostan varmaan kauhialta juntilta) mutta toivotaan tosiaan että näää ihanuudet saa jonku täydellisen kodin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eihän se nyt mistään junttiudesta oo kiinni, korkeilla koroilla käveleminen vaan vaatii treeniä! :) Mä oon ite nykyään niin mukavuudenhalunen et harvoin jaksaa laittaa korkoja :s

      Poista
  8. oiettä ku noi on ihanat! mullekki noi taitaa vaa olla liian isot.. :(

    VastaaPoista
  9. Tää kysymys ei liity nyt ollenkaa tähän postaukseen mut tilaatko tuolta rapunzelilta eurooppalaista hiusta vaiko ihan sitä ''normal'' laatusta? :) ja jos sulla sattuis olemaa kokemusta molemmista ni onko niitten laadussa ollu suurta eroa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan normaalia aasialaista on mulla :)

      Poista
  10. Oi vitsit aivan ihanat kengät! Olisin ostanut, mutta valitettavasti liian isot :( Itselläkin jalka on kokoa 36.

    Riina
    http://annastinan.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Välillä sitä toivoo et olis isompi jalka!

      Poista
  11. Ääh, harmi, olis muuten lähteny 100 varmasti mukaan noi, mutta jos ei sun jalalle sovi kun koko 36, ni tuskimpa munkaan. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo noi oli kyllä ihan rehellisesti 37-38 :(

      Poista
  12. Pakko sanoa, että mä en valitettavasti tykkää sun (vaate)tyylistä yhtään, mutta sun LUONNE on saanut mut lukemaan sun blogia ja toivon aina uusia postauksia! Hiukan ehkä näkyy sussa sellaista hassua teinimeininkiä ("hc bilettii puspus!!"-meininkii :D) mutta muuten oot aivan ihastuttava :) En tiedä, onko tämä positiivinen vai negatiivinen kommentti ,mutta tänäänkin oon katsonut kolme kertaa, olisitko kirjoittanut jotakin!!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon ihan samaa mieltä ja tää on siis hyvällä tarkoitettu kommentti :D ! ite jos näkisin sun kävelevän vastaan ja kiinnittäisin huomioita erikseen, niin vaikuttaisit bimbo blondilta tai sellasiselta glitteriltä, mutta huh että sulla on fiksuu sanottavaa ja kirjotat tosi hyvin ja se, että jaksat vastaa kaikille melkein, on kuitenkin tosi ihailtavaa ja raskastakin vaarmasti. tsemiii hei!

      Poista
    2. Ehkä tää sit oli sekä että, negatiivinen ja positiivinen? :D

      Mutta ei sitä kannata valitella, ei kaikki millään voi tykätä samanlaisesta vaatetyylistä. Ja sehän on vaan rikkaus :)

      Luonnehan se on se mikä lopulta oikeasti ratkasee, joten kiva että tykkäätte edes siitä :D

      Mä toivon että Ano 20:46 oppisi olemaan vähemmän ennakkoluuloinen :)

      Poista
    3. Jooh itse en siis katsoisi sinua bimbona .... :D kaikilla vaan on eri maku! Ja siksi jännä kuinka oon jäänyt lukemaan blogiasi, kun oma tyyli on suunnilleen sellainen, etten edes meikkaa... :-D Siksikin siis mennään ihan eri sfääreissä
      t. ano 21.59

      Poista
    4. Siis niimpä, ja tärkeintä on just se että vaikka et jonkun toisen mausta tykkäisikään, osaa arvostaa sitä siinä missä muitakin makuja! :)

      Poista
  13. Voi ihanuudet! Harmi ku meikän jalka on tätä minikokoa 35-36 :/

    VastaaPoista