perjantai 28. joulukuuta 2012

Pink friday

Jokin aika sitten sain Kicksiltä testattavaksi paketillisen uutuustuotteita, ja yksi paketista löytynyt juttu oli tää Nicki Minajin uusi Pink Friday -tuoksu. Mä oon kertonutkin, että oon maailman nirsoin ihminen hajuvesien suhteen, joten odotin tämänkin haistamista hienoisella jännityksellä ja kauhulla - mitäs jos mä en tykkäisikään? Mutta Nickipä osasi todellakin yllättää, tää tuoksu on nimittäin aivan ihana! ♥


Nicki Minaj Pink Friday Eau de Parfum sisältää tähtianista, mandariinia, jasmiinia ja vaniljaa, ja niille se kyllä tuoksuukin. Se on makea, karkkimainen, vaniljainen ja aavistuksen mausteinen, muttei kuitenkaan mun makuuni liian imelä tai voimakas. Pullo on aika persoonallinen, ja sopii hyvin Gaultierin Le Malen kaveriksi kylppäriin :D

Oletteko te jo haistaneet, mille Pink Friday tuoksuu?

63 kommenttia :

  1. Pitäsikö sun siirtyä suoraan indiedaysiin tekemään näitä tuotearvosteluja?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kyllä mulle kelpais päästä Indiedaysin palkkalistoille, ikävä kyllä sinne ei vaan huolita ihan ketä tahansa tekemään näitä tuotearvosteluja :D

      Poista
    2. :DDDDDDDDDD Paras kommentti anolta!! No ei varmaan huolita tollasta pissistä vaikka mainostuspuoli onkin kunnossa

      Poista
    3. Propsit siitä että uskallat tulla haukkumaan ihan omalla nickillä, aika harvalla on pokkaa! :D

      Poista
    4. "Pyytämääsi Blogger-profiilia ei voida näyttää. Monet Blogger-käyttäjät eivät toistaiseksi näytä profiilejaan julkisesti."

      :-D

      Poista
  2. Minulta löytyy sama putilo, ihana tuoksu! <3

    VastaaPoista
  3. Mun oli pakko hankkia kans tää kun bongasin sen kun saapui kauppoihin, oon aivan myyty! Mun uus lemppari! :-) en oo aikasemmin oikein tykänny mistään julkkisten tuoksuista mut tää on mainio. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on vähän sama, että en oo tykännyt juuri mistään julkkisten tuoksusta, mutta tämä on ihana :)

      Poista
  4. mä niin rakastan tätä sun blogia<3 ihana postaus ja oot tosi kaunis:)!

    VastaaPoista
  5. kauniss!! :) oisimpa itekki... mutta paljo suunnillee toi pullo maksaa? vois hakee tosta kapesta tommosen, ku monet vielä kehunu hulluna, ootin jo että millon sinäkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muistaakseni noin 50e :) Käy ihmeessä haistelemassa että tykkäätkö :)

      Poista
  6. Ite kans odotin tältä pullolta vähän epäröiden, että miltä mahtaa tuoksua. Mutta yllätti ja kunnolla yllätikin, nimittäin seuraavan hajuveden minkä ostan on kyllä tämä! :)

    VastaaPoista
  7. musta tossa tuoksussa oli jotai tosi tuttua! en tiiä johtuko se just siitä makeudesta, koska siitä mä tykkään hajuvesissä :Dd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä tää muistuttaa jotain Escadan tuoksua! :)

      Poista
  8. Mistä tätä löytää? Oon koittanu nettikaupoista ettiä kun ei kicksiä ei ole ihan lähellä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En osaa kyllä yhtään sanoa :o Tietäisiköhän joku muu täällä?

      Poista
    2. menee kyllä ulkomaan puolelle nämä
      http://www.amazon.com/Friday-Nicki-Minaj-Perfume-Parfum/dp/9788075622
      :s

      Poista
    3. Käsittääkseni tää on suomessa ainakin toistaiseksi yksinoikeudella Kicksin myytävänä.

      Poista
  9. Kävin kaupassa tossa yks päivä tuoksuttelee tota, mut oon niin jääny koukkuun Escadan tuoksuihin että ei niistä mihinkää pääse :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt kun mainitsit niin itseasiassa tää on mun mielestä hyvinkin escadamainen tuoksu! :)

      Poista
    2. Se on kyl ihan totta. Mut mä en vaa jostain syystä siit Escadasta pysty vaihtaa mihinkää. Tosin Calvin Kleinin Euphoria on kyl yks lemppareista kans, vaikka sitä on vain kerran tullut ostettua (:

      Poista
  10. en yhtään ihmettele ku tykkäät tuoksusta, tuoksuu meinaan aivan lonkerolle. tietenki pidät koska pyörit joka päivä lonkeron hajusissa pippaloissa ja baareissa, feidaten koiran täysin kotio.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd

      Poista
    2. XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD tä oli paras kommentti vähään aikaan hahahahahha nauran tääl ikenet veressä.. EI OIKEESTI XDDD

      Poista
    3. haha! kunnon naurut eka kertaa tälle päivälle :D

      Poista
    4. en oo ennen lukenu näi huvittavaa kommenttii :D:D:D

      Poista
    5. ei mua naurata. asun oprin aika lähellä ja pari kertaa nähnyt vain koiran kanssa ulkona :/ vaikka koira onkin pieni, tuo rotu rakastaa pitkiä kävelyitä<3

      Poista
    6. Joojoo, raukka koira on teljetty tänne sisälle ja vielä täysin yksin, kun omistajat huitelee lonkeron hajuisissa pippaloissa :D

      Poista
  11. En koska ei täällä käpykylässä mitään kicksiä oo ja emotionin valokoima on mitä on...... Onneks ens viikolla shoppailemaan, ensimmäisenä ryntään kicksiin :D en oo mistään lukenu mitään pahaa sanaa tosta hajuvedestä, eli ei se voi olla kuin hyvän tuoksuinen :D toivottavasti ei kuiteskaan oo kauheen kallis... :D

    VastaaPoista
  12. Mä ainaki ajattelin kommentoivani pari postausta takaperin mut ilmeisesti en kommentoinut kun ei kommenttia löytynyt mistää postauksesta :D .....

    Mut siis mistä toi sun ruutupaita on mikä sul on bannerissa? (::

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hajuvedet on aina vähän sellasia että vaikka suurinpiirtein kaikki muut tykkäis, itse ei välttämättä tykkää lainkaan :D

      Mä just vastasin siihen kommenttiin jokin aika sitten, mutta en nyt kyllä muista missä postauksessa se oli :) Mutta se on H&M:ltä.

      Poista
    2. Aijaa mä muistelin et se ois ollu korkeentaan kaks postausta takaperin ni en selannu kauemmas.. :D okei kiitos (:

      Poista
  13. Tää ei nyt liity sun postaukseen mitenkään, mut mä hankkisin just vähän aikaa sitten teippipidennykset itselleni! Ja ongelmana on se, että aina kun laitan hiukset ponnarille niin ne sivussa olevat teipit näkyy-.- näkyykö ne sulla? Mulla on tota simplyn teippiä eli ei siis oo kovin leveet noi teipit!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kiinnitetty liian lähelle sun hiusrajoja, ja siksi ne näkyy.

      Poista
  14. Tuli muuten mieleen et ootko kokeillu Kylie Minoguen Showtimeä tai Pink Sparklea? Ne molemmat, ja erityisesti Showtime tuoksuu tosi hyvälle! Niissä on myös tosi kauniit pullot molemmissa, ja sä tuut jotenki mun mieleen niiden tuoksusta :) Ihana Blogi ja oot tosi kaunis ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm en mene kyllä sanomaan varmaksi :)

      Kiitos :)

      Poista
    2. Saako sitä showtimea vielä ja mistä se oli ihan mun lemppari mut en oo löytäny enää mistään ja tää on ihan super blogi ja ainoo mitä suostun lukee :D

      Poista
    3. mun tietääkseni ihan perus sokos tai sitte missä oon törmänny niin Prisma :-)

      Poista
  15. Tosta hajuvedestä en tiedä, mutta mä oon niin rakastunut Christina Aguileran ensimmäiseen tuoksuun :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en oo tykännyt muista Christinan hajuvesistä kuin Inspirestä, mutta sitä käytinkin aikanaan pitkään :) Nykyään sekin tökkii :D

      Poista
  16. Oon huomenna menossa itäkeskukseen, ni luulen et on pakko käydä Kicksissä nuuhkasemassa tota! :D

    VastaaPoista
  17. Tuo pullo on ihan mahottoman ihana :D!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin no, en nyt tiedä :D Mutta tuoksu sitäkin ihanampi! :D

      Poista
  18. Tiiätkö yhtään paljon tuo hajuvesi maksaa? :> silleen suurinpiirtein jos et tarkkaan tiiä:D

    VastaaPoista
  19. Toivoisin videopostausta sinulta, jossa höpöttelisit jotakin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitäisi tehdä joo lähiaikoina... :)

      Poista
  20. Ite aion ostaa ton ihan lähiaikoina! Olin kerran Kicks:issä ja kokeilin tota tuoksua ja siis ai että... Se tuoksuu todella hyvälle. <3 Pakko ostaa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä ihanan tuoksuista! :)

      Poista
  21. Oii! Toi hajuvesi on ihana ja niin kyllä säki Opri! :)

    VastaaPoista