lauantai 29. joulukuuta 2012

Moisture by Paul Mitchell


Mä oon käyttäny viime syksystä asti Paul Mitchellin Super Strong -hoitoainetta, ja todennut että se vaan sopii mun hiuksille paremmin kuin mikään muu mun aiemmin kokeilemista hoitoaineista (lue lisää). Nyt sen loputtua päätin kuitenkin kokeilla näitä Paul Mitchellin kosteuttavia tuotteita, kun tää joululahjapakkaus sattu vastaan niin sopivaan hintaan.


Paul Mitchell Instant Moisture Daily Shampoo on syväkosteuttava shampoo, joka pesee hellävarasesti ja tuo samalla kiiltoa, eli sopii loistavasti just tälläsille kuiville ja ei-rasvottuville hiuksille, jotka mullakin on. Niinä kertoina, kun mun hiuksissa on hiuspuuteria, tän pesutehot ei ihan riitä, vaan tarvitaan vähän stydimpää shampoota, mutta muuten oon kyllä tykännyt tästä kovasti.


Paul Mitchell Instant Moisture Daily Treatment taas lupaa kosteuttaa, vahvistaa ja elvyttää hiuksia tehokkaasti.  Hiukset on tän jälkeen kiiltävät, pehmeät ja sileet, ja itseasiassa tykkään tästä lähes yhtä paljon kun Super Strong -hoitoaineesta!

Nää molemmat tuotteet tuoksuu tosi hyvälle ja miedolle, ja oikeastaan ainoa asia mistä nää saa miinusta, on suhteellisen korkea hinta, ja tää hoitoaineen pakkaus. En nimittäin tykkää yhtään tälläsistä tuubeista, kun sinne korkkiin kerääntyy aina vettä, mutta toisaalta tää on ehkä helpompi puristaa tyhjäksi tuotteen loppuessa. Mä oon siis todella tykästynyt Mitchelleihin, seuraavaksi tekis mieli kokeilla Super Skinny Daily Treatmentia...

Löytyykö täältä muita Paul Mitchell -faneja?

68 kommenttia :

  1. Itsekkin tykkään paljon Paul Mitchellin tuotteista, ja isona plussana tuotteet ovat ei-eläimillä testattuja !:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että muutkin tykkää :)

      Poista
  2. Paljonko toi pakkaus makso ja mistä ostit ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muistaakseni noin 30e ja Hairstoresta :)

      Poista
  3. missä hinnoissa nuo liikkuu ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Shampoot muistaakseni kahdenkympin tienoilla ja hoitoaineet kolmenkympin tienoilla, Googlettamalla löytyy varmaan tarkat hinnat :)

      Poista
  4. Paljonko nuo maksaa ja mistä niitä saa?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Shampoot muistaakseni noin 20e ja hoitoaineet noin 30e :) Mä ostin muistaakseni Hairstoresta, mutta näitä myy kaikki Paul Mitchelliä myyvät kampaamot ja kampaamotuoteliikkeet, kuten Sokos :) Googlettamalla löytyy varmaan lisää ostopaikkoja.

      Poista
  5. liityn ylempään! Tykkään tosi paljon juuri niistä Paul Mitchellin Super Strong-tuotteista. Ja tärkäähän näissäkin on että ovat eläinkokeettomia :)

    VastaaPoista
  6. Sillon kun sieltä putelista ei millään saa enää puristettua yhtään hoitoainetta/shampoota, niin kannattaa leikata saksilla puolesta välistä halki ja sormella ottaa ne loput sieltä :D Ei mee hukkaan

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ja sellasen vinkin voisin myös antaa, että tähän ei kannata käyttää niitä parhaimpia Fiskarseja :D

      Poista
  7. Mulla on käytössä Paul Mitchellin extra body- tuotteet ja olin ihan ällikällä lyöty kun ekan kerran käytin! :) mulla on luonnonkihara tukka, mut näin pitkänä on tosi hento ja menee helposti "päätä myöten", mut näiden käytön jälkeen on ihan kuin eri tukka! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsi noitakin olis kiva kokeilla, mulla on nimittäin samanlainen hiuslaatu :)

      Poista
  8. rakastan paul mitchellin tuotteita, mutta hinta on tosiaan aika korkea..

    VastaaPoista
  9. mainospostauksia, mainospostauksia ja vähän lisää mainospostauksiaaaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää ei kyllä ole mainospostaus, vaan tuotearvostelu, kun oon ostanut noi tuotteet, enkä saanut blogin kautta lahjaksi :)

      Poista
  10. Jos käytät hiuspuuteria kannattaa pestä hiukset kahteen tai jopa kolmeen kertaan (kunnes shamppoo vaahtoaa kunnolla) ja muistaa käyttää syväpuhdistavaa shampoota kerran viikossa! :) - Parturikampaaja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä itse tykkään käyttää ennemmin vähän pesevämpää shampoota ja pestä vain kerran, moneen kertaan peseminen tuntuu turhaan kuivattavan jo ennestään kuivia hiuksia ja hiuspohjaa, vaikka sen tekisikin miedommalla shampoolla :)

      Terveisin paria kurssia vaille parturi-kampaaja :D

      Poista
  11. Mikä toi fashiolista on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sivusto jolla voi esimerkiksi kerätä omalle sivulleen tykkäämiään tuotteita ja tyylejä ja inspiroitua muiden tyyleistä :)

      Siellä sivustolla selitetään aika hyvin, http://www.fashiolista.com/content/about/.

      Poista
  12. Opri miten tossa sun Guessin korussa toi G-kirjain näyttää noin julmetun suurelta tossa bannerin kuvassa :D mulla on kans samanlaine koru ni osu silmään vaa.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Emmä tiedä? :D Oonksmä sit vaan niin kääpiö? :D

      Poista
    2. Aattelin samaa et kai sä oot sit ite vaan nii pikkune :DD

      Poista
  13. Mulla on Paul Mitchellin joku hoitosuihke. Käytän sitä selvityssuihkeena ku on aika paksu tukka niin se tuppaa takkuuntumaan.
    Pitäis ehkä kokeilla noita muitakin tuotteita. :)

    Ootkos muuten joskus ajatellu ottaa pois mahdollisuuden kommentoida anonymiina? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen kyllä kokeilemaan, vaikka eihän nää tietysti varmasti kaikille sovi... :)

      Oon harkinnut pariin kertaan anonyymikommentoinnin poistamista, mutta sitten aina todennut, että täällä käy niin paljon kivojakin anonyymejä, etten halua poistaa sitä mahdollisuutta heiltä. Enkä antaa ilkeille anonyymeille sitä iloa, että joutuisin muuttamaan jotain blogissani heidän takiaan >:D

      Poista
  14. Sopiiko nuo Paul Mitchelin kosteuttavat tuotteet myös hyvin pidennyksiin? ettei helpota lähtemistä jne, rakennepaikkaavia ei varmaan ainakaan suositella..? :D kiitos jo etukäteen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sopivat myös pidennyksille :) Tosin mitään hoitoainetta ei saisi mennä sinne pidennysten kiinnityskohtiin, vaan kaikki hoitoaineet edesauttavat kyllä niiden irtoamista sinne jouduttuaan.

      Toi mun aiemmin käyttämä Super Strong on rakennepaikkaava tuote, ja se on kyllä sopinut ainakin mun pidennyksille erittäin hyvin :) Ja itseasiassa joku täällä kertoikin, että jopa Mitchellin koulutuksessa oli sanottu sen sopivan pidennyksille, vaikka se on rakennepaikkaavaa. Mutta omalla vastuulla :)

      Poista
  15. Ihana ku kerrot meille lukijoille kaikkee hyviä vinkkejä mihin tahansa liittyen ! :)

    VastaaPoista
  16. Mitkä susta ovat parhaat hoitoaineet (ja shampoot) pidennyshiukselle? Juu tiedän, että pidennystukkaakin on monenlaista ja osa menee huonoksi, vaikka käyttäisi mitä, mutta varmaan jotkut tuotteet ovat jääneet myönteisesti mieleen. Haluaisin myös tietää, että oliko se sun Dimorasta hankittu hiusnauha Bluelabel-merkkistä vai mitä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mun pidennyksiin on toiminut tähän mennessä parhaiten toi Paul Mitchellin Super Strong :) Sillä on saanut sileimmän, pehmeimmän ja kiiltävimmän lopputuloksen.

      En kyllä muista minkä merkkistä se oli, olisko ollut just toi Bluelabel? Kuulostaisi ainakin tutulta :) Se eka paketti oli ihan mielettömän hyvälaatuista hiusta! Toinen paketti ei sitten ollutkaan ihan niin laadukasta, vaikkakin hyvää sekin. Ei siis ole täysin tasalaatuista.

      Poista
    2. Kiitos vastauksesta!

      Mulla oli mustahiuksisena Bluelabel-hiusnauhasta (paketista kuva täällä: http://www.hairaisers.com/extensions/bluelabel.html) ja mietin, että onko sarjan vaalea hius yhtä hyvää. Kihartuminen pesun jälkeen näin luonnostaan suorahiuksisena ärsytti, mutta ilmeisesti suurin osa pidennyshiuksesta tekee tuota. :p

      Poista
    3. Joo kyllä se tais olla tota :)

      Mulla taas se vaalea hiusnauha on eka pidennyshius ikinä, joka EI kihartunut tai edes taipunut pesun jälkeen! :D

      Oon itse kiharahiuksinen, mutta suoristan aina, joten helpotti elämää kun pidennyksiä ei juurikaan tarvinnut suoristella.

      Eli toikin kertoo että noi on aika epätasaista laatua.

      Poista
  17. mitä shamppoota käytät hiuspuuterin poistamiseks?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yleensä Aussien volumeshampoota :) Se on ollut hyvää, ei kuivata, mutta pesee riittävän tehokkaasti :)

      Poista
  18. kannattaa tilata paulit briteistä, saa paljon halvemmalla :)
    ja superskinnystä kannattaa ottaa se serum ennemmin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Super Skinny Serumia oon käyttänyt iät ja ajat, mutta haluaisin kokeilla nimenomaan sitä hoitoainetta :) Mun mielestä treatmentia ja serumia ei oikeastaan kannata edes vertailla, kun ne on ihan eri tarkoituksiin :D

      Vitsi, pitäis varmaan joskus rohkaistua ja tilata ulkomailta, kaikki hiustuotteet kun on siellä niin paljon edullisempia :D

      Poista
    2. http://www.lookfantastic.com/

      Suosittelen, tilaaminen on paypalin avulla lähes liiankin helppoa.. :D

      Poista
  19. Mistä oot nuo ostanu, kun oon yrittäny ettii kyseisiä tuotteita, mutta en ole ainakaan vielä niihin törmännyt?

    Kiitos paljon arvostelusta, siitä oli paljon hyötyä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muistaakseni Hairstoresta :) Ootko tsekannu Sokokselta? :) Hieno juttu jos oli hyötyä! :)

      Poista
  20. Mun blondit pidennykset ois kuollu ilman tuota super skinnyä, suosittelen lämpimästi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tarkoitatko hoitoainetta vai sitä seerumia? :) Mulla on itsellä tosiaan se Serum, ja se on kyllä huippua varsinkin pidennyshiuksille. Olis kiva kuulla siitä hoitoaineesta! :)

      Poista
  21. Moi Opri, tää ei liity mitenkään postauksen aiheeseen mutta millasta musiikkia kuuntelet kun oot surullinen...? :) Samaa kuin normaalistikin vai?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Trancea, mutta surullista trancea :)

      Jos oon surullinen, mun on pakko kuunnella surullista musiikkia, ja jos oon ilonen, mun on pakko kuunnella ilosempaa musiikkia, eli musiikki ei saa olla ristiriidassa fiiliksen kanssa, muuten alkaa ahdistaa.

      Poista
    2. Juu mulla on sama, en pysty kuuntelemaan silloin iloista musiikkia. Jaksaisitko sä linkittää biisin tai kaksi jotka ovat trancea mutta surullista sellaista? Tykkään nimittäin genrestä mutten tiedä siitä silti kovin paljon. :)

      Poista
    3. Ekana tuli mieleen Jorn van Deynhovenin ihana Headliner (http://www.youtube.com/watch?v=aNkxRX6Ifss) ja Dash B:n Never cry again, ja ylläri Jorn van Deynhoven remix (http://youtu.be/7v59zomvVdM).

      Poista
  22. Oon käyttäny paul mitchelliä nyt varmaan neljä vuotta, enkä kyllä enää suostu vaihtamaan mihinkään muuhun. Ja just nimenomaan tätä kyseistä kosteuttavaa. :) nyt välillä oon kokeillu muitakin merkkejä, mut oon todennu et ton parempia hoitoaineita ja shamppoita ei oo. :)tekis nyt mieli kokeilla noita mitchellin muotoilu tuotteitakin ku niitä en oo ikinä testannu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että löytyy muitakin näihin ihastuneita :)

      Mulla ei oo kokemusta muista kun tosta Super Skinny Serumista, mutta se on kyllä tosi hyvää varsinkin pitkille ja kuiville hiuksille :)

      Poista
  23. muokkaatko ikinä sun kuvia? kun ne on niin ihanan valosia kaikki noi sun kuvat! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kirkkautta ja kontrastia muokkaan silloin tällöin, samoin värikylläisyyttä. Ja tietysti rajaan.

      Poista
    2. sä osaat sit muokata aika hyvin koska noist ei ikinä huomaa että ne ois ees muokattuja :)
      millä ohjelmalla muokkaat?

      Poista
  24. Mitä mieltä olet näistä pidennyksistä? Ostaisitko itse esim. juhlakampauksen tekoon?
    http://viewitem.eim.ebay.fi/HAIR-EXTENSIONS-CLIP-IN-SET-EXTRA-LONG-26-ins-PLATINUM-BLONDE-WAVY-200-GRMS/370705467304/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ostaisi itse, koska eivät ole aitoa hiusta, ja lisäksi ovat aivan liian pitkät mulle :) 60cm:kin on siinä rajoilla, näyttääkö pöhköltä, kun oon niin lyhyt :)

      Poista
  25. löytyy! ite tykkään tosi paljon Paul Mitchellin tuotteista, ne on laatukamaa - mutta siten myös maksavatkin vähän yli mun budjetin :(

    http://guabk.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo vähän sama vika, varsinkin kun tää tukka vie melkosen määrän hoitoainetta! :s

      Poista
  26. Se super skinny on aivan mahtava ♥ Mun hiukset on pesun jälkeen tosi karheet ja pörröset mutta se pelastaa päivän, plussana se että siinä on lämpösuoja! Ihan mieletön, suosittelen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tarkotatko hoitoainetta vai seerumia? :)

      Poista
    2. Seerumia! :D Oon kyllä ihan varma että kirjotin sen tohon.... Oon taas hätiköinyt :D

      Poista
    3. Okei, sitä mulla on tosiaan ollut jo pitkään, ja se on kyllä hyvää :)

      Poista
  27. Mulla oli Paul Mitchellin värjätyille hiuksille tarkoitettu shampoo ja hoitoaine. En tykännyt shampoosta, en yhtään!! Se oli ihan kamalaa roskaa jota piti lotrata mun mielestä tosi paljon, että vaahtosi jotenkuten (verrattuina tigiin). Mietin vaan, että onko sulla samanlaista kokemusta näistä? Kun tätä tekis mieli munkin koklata:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ole tollasta kokemusta, mutta veikkaan että jos et tykännyt värjättyjen hiusten shampoosta, et välttämättä tykkää tästäkään, täähän on vielä sitäkin miedompaa ja ei niin pesevää...

      Vaahtoaminenhan ei ole nykyään mikään pakollinen ominaisuus shampoissa, vaan vaahtoavia ainesosia lisätään shampoisiin ihan vaan siksi että ihmiset kokee niiden pesevän paremmin, kun ne vaahtoavat. Vaikka totuus on, että ne pesee ihan yhtä hyvin ilman vaahtoakin :D

      Poista
  28. Heido!
    Mulla on tota Paulin super skinny sarjaa, shamppoo,hoitis ja seerumi, ihan huippuhyviä, varsinkin pidennyksille! :)
    Ne alkaa tosin vetelle jo viimesiään niin otin kokeiluun kehutut moroccan oil shamppoon ja hoitiksen, onko sulla kokemuksia niistä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi miten kiva kuulla :) Serumista tykkään kovasti, joten siksi se hoitoaine houkuttelee. Ens kerralla tuleekin valinnanvaikeus :D Minkälainen hiuslaatu sulla mahtaa olla? Ennemmin hyväkuntoiset vai huonokuntoiset?

      En oo kokeillut, mutta kehuja oon kanssa kuullut :)

      Poista
  29. Mulla on suoraan sanotuna p...a laatuset hiukset, takana mustasta vaaleenruskeeks värjäykset ja parit raidotukset kaupanväreillä niin voit varmaan kuvitella :D
    Mutta tosiaan noilla sain sen mielestäni parempaan kuntoon ja pidennykset huomattavasti sileimmiks ja ihanan kiiltäväks! :)
    Itellä oli kans rapunzelin pidennykset ja on vieläkin osin ja en oikein tykkää niitten laadusta,
    kihartuu niin pirusti jos vähäkin kostuu hiukset mut siihen justiin nuo vähäsen autto ja lisäks takkuuntuvat niskahiukset on historiaa :)
    Tänään käytin kolmatta kertaa noita uusia moroccan tuotteita ja ne tuntuu kyl super hyviltä kanssa, tosin pelkään et onko toi liianki kosteuttavaa jatkuvas käytös, et alkaako oma tukka rasvottuu jopa :0

    Suosittelen kyl kokeileen noita super skinny tuotteita, oon kokeillu vaikka mitä ja ne on kyl ihan parhautta tähän asti, ainakin mun kuiville ja pörrösille hiuksille :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho, kuulostaa kyllä tosi hyvältä! :) Harkitsen kyllä todella noita ens kerralla! :)

      Poista