perjantai 28. joulukuuta 2012

Joululahjoja ♥

Lupailin teille postausta saamistani joululahjoista, joten tässä niitä nyt tulis :) Mä en osannut toivoa tänä vuonna keneltäkään oikein mitään, mutta lähipiiri selvästi tiesi mun tarpeet, koska lahjat oli kyllä taas enemmän kuin mieleisiä! Villen antamat lahjat kiinnostaa teitä tietysti eniten, joten otetaan ne heti tähän kärkeen...



iPod nano...


Guessin rannekoru...


lahjakortti Gina Tricotiin...

Eli Villeltä sain pinkin iPod nanon, Guessin ihanan hopeisen rannekorun ja lahjakortin Gina Tricotiin! ♥ Mä itse annoin Villelle Gran Torinon hihattoman paidan, Cipo & Baxxin farkut, rannekorun, kahdet korvikset ja kosmetiikkaa. Sitten niitä muilta saatuja juttuja...


Better Bodiesin treenitoppi...


Dermosilin body buttereita...


Oriflamen hoitovoidetta...


Oriflamen suihkusaippuaa ja vartalovoidetta...



pari kaulakorua...


liput ASOT 600 The Expedition -bileisiin Hollannin Den Boschiin!

A State of Trance on Armin van Buurenin radio-ohjelma, jonka kuudetta sadatta lähetystä juhlistetaan enskeväänä järjestämällä valtavat trance-bileet yhdessätoista eri maassa. Kuudes huhtikuuta me lähdetään siis Hollannin Den Boschiin, jossa on esiintymässä muunmuassa Armin van Buuren (ylläri), Dash Berlin, John O'Callaghan, Cosmic Gate, Andrew Rayel, Omnia, Ørjan Nilsen, Shogun, Simon Patterson, Beatservice, Ummet Ozcan, Solarstone, Heatbeat, Tenishia, Chris Schweizer, Aly & Fila, Arctic Moon, James Dymond, Estiva, Sneijder ja moni muu!

Että JOO-O arvatkaa vaan kuka venaa täällä aika kuumeisesti huhtikuuta!! :D

COSMIC GATE FEAT. EMMA HEWITT - BE YOUR SOUND

88 kommenttia :

  1. Suolaiset kyyneleet tipahtelevat poskille kun tuon tapahtuman näin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin mullakin, kun ne liput paljastui paketista! :D ♥

      Poista
  2. Vähän vaan oon kateellinen tosta tulevasta Hollannin reissusta. ;) Have fun!! :)

    VastaaPoista
  3. ite sain vuos takaperin kans joululahjaks noita oriflamen tuotteita ja pakko sanoo kyl et ne on kyl tosi ihania :) hyvin on osattu sulle lahjat keksiä!

    VastaaPoista
  4. Mäki sain poikaystävältä Ginan lahjakortin. :D Paljo Ville oli sulle ladannu? :)

    VastaaPoista
  5. kivoja lahjoja oot saanu! voisitko tehä videopostauksen villen kans?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Ville ei halua videopostaukseen, enkä mä välttämättä halua sen enää joutuvan tähän blogipyöritykseen. Se on nähty niin moneen kertaan, että täällä saa paskaa niskaan...

      Poista
    2. aa joo, parempi sitten niin! voisitko kuitenkin tehdä videopostauksen niinku itestäs vaan?:)

      Poista
  6. Eiiiii Omnia ja Shogun jnejne! Uh, oon niin kateellinen! :D

    VastaaPoista
  7. Ihania lahjoja <3

    VastaaPoista
  8. Toi Dermosilin tummasuklaavartalovoide on kyllä maailman parasta, tuoksu on ihan vastustamaton! Sain sitä joululahjaksi omalta kullaltani<3 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! :) Mä taidankin avata sen tänään ja kokeilla :)

      Poista
  9. Ihana toi alempi kaulakoru :)

    VastaaPoista
  10. Oon niiiiiin kateellinen tosta ASOT - reissusta ! Niinku varmaa moni muukin ! Aivan upeita lahjoja :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hiiii mä en malttaisi odottaa! :D Kiitos :)

      Poista
  11. Osaatko yhtään sanoa paljon toi Ipod nano maksaa? Ku mun ipod vetää aika viimisiä eikä kännykän soittaminen koko aikaa kuulosta kivalta :D Tarviin uuden ipodin ja toi näytti niin kivalta :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En osaa sanoa, kannattaa varmaan katsoa vaikka Gigantin tai Verkkokaupan sivuilta?

      Poista
    2. Gigantista lähtis n. 188 eurolla.. :)

      Poista
  12. Toi oriflamen vartalovoide on parasta !!

    VastaaPoista
  13. tämä ei liity mmitenkään tähän joululahja postaukseen, mutta pakko kertoo tää. Näin susta viime yönä unta. Olin muka Helsingissä kavereitten kanssa ja seisoskelin jossaki kadulla ja sit sä parkkeerasit kadun toiselle puolelle valkeella mersulla, ja kävelit sen tien yli. Mä olin että tuoha on se Opri, joka pitää blogia, ja no sit mä menin sun luo ja iha paniikissa jotain änkytin että sähä oot se Opri. :D Eka sä katoit ku hullua ja sit sanoit että joo ja lähit kävelit sisälle läheisee kerrostaloon :D. Olin vaa aamulla, että mistäs toi nyt tuli... :D

    VastaaPoista
  14. Ooh, mäki haluisin the expendition bileisii, mutta ku ikä ei riitä, 8kk pitäs viel odottaa :( ja sensation whiteen ois kans kiva mennä!!! :)

    -linda

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noo mutta osallistut sitten ASOT 650 tai 700 -bileisiin ;)

      Joo ja Tomorrowlandiin ja Qlimaxiin ja Defqoniin ja Kazantipiin ja... :D Mutta näin uskollisena ASOT-fanina tää ASOT on ollu se suurin unelma :) ♥

      Poista
  15. Mä sain ton saman Guessin rannekorun, se on IHANA! <3

    VastaaPoista
  16. Tosi ihania ja kivoja lahjoja!:)

    http://afri98.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  17. toi lippu tonne bileisiin oli ihan mieletön ässä hihasta! :D ihan uskomatonta, oon ihan fiiliksissä sun puolestas! Ei ainakaa itelläni yhtää olis hinkua lähteä myös, huh :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos super positiivisesta ja ihanasta kommentista! :) <3

      Poista
  18. Aa, ihanii lahjoja ja oot tosi kaunis :)

    VastaaPoista
  19. mäkin sain noita oriflamen tuotteita mm tuon suklaavoiteen? Ja oon yrittäny googlailla et mitä ihmettä se on, niin osaat sä sanoo mihin ihmeeseen sitä käytetään?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tarkoitatko nyt tota Oriflamen vehnä & kookos -voidetta vai tota Dermosilin Primo -suklaavoidetta? :) Ne on molemmat vartalovoiteita.

      Poista
  20. Mulla on ipod nano silver ja siis se on varmaa 3 kertaa pienempi ku toi et en tiiä pitäskö tota nanoks kutsuu paitsi jos seki on nimetty sen mukaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sulla on varmaan se vanha iPod nano, olisko iPod nano 6? :) Sellainen neliön muotonen?

      Tää mun on se uusin iPod nano, eli uudistunut versio :)

      Poista
    2. aika isonkokoinen toi ipodi nano? minun avomies toi mulle sellaisen jenkeistä, siis sama ku sulla, mutta pienempänä ja siinä on isompi muisti. ja tuo mikä sinulla opri nyt on, nii hajoaa helposti :ss kokemusta on... tai siis tulee helposti pieniä vikoja mitä ei sittten voi millään korjata :s

      Poista
    3. Niin se pienempi iPod nano on se vanha versio, 6G, ja tää uusi iPod on taas tollanen vähän isompi :)

      http://photos.appleinsider.com/iPodNano7.101212.001.jpg tossa on kuva josta voi katsoa miten ne iPodit on muuttuneet :)

      Kai sä oot vienyt sen soittimesi takuuhuoltoon, jos se on hajonnut itsekseen ilman että oot itse rikkonut sitä? :)

      Poista
    4. Joo, näin taitaa olla. Se mun oma se on se vanhempi versio :) No, se selvisi sentään nytte.

      Ihania lahjoja sait! ;)

      Poista
  21. moikka opri! voiks tehä postauksen tässä ennen uuttavuotta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Teen varmaan useammankin? :)

      Poista
    2. oho tarkoitus oli laitta videopostauksen, tosiaan laitoin tän kommentin yöllä kun ajatus ei enään kulkenut! :D siis voitko tehdä V-postauksen ennen uuttavuotta. katoin just noi sun edelliset v-postaukset ja olis kiva nähdä lisää vai onks sulla enemmänki ku 2 videopostausta? (:

      Poista
    3. En usko että ennen uutta vuotta teen :)

      Poista
  22. Vastaukset
    1. naurahdin :D

      Poista
    2. Onko ees vähä tyhmästi sanottu?:D

      Poista
  23. ihania joululahjoja oot saanu! :) tää on ihan mun lempiblogi ja hartaasti toivon, että postaisit useammin :D ymmärrän tietysti että muuta elämääkin on! :]

    parasta uutta vuotta 2013 sulle! :)

    VastaaPoista
  24. Onko reiveissä OIKEESTI pelkkiä piripäitä ja voiko niitä aamusta aamuun bileitä jaksaa ilman mitään piristeitä? Hassu kysymys tähän väliin, mut ois ihan mielenkiintosta saada vastaus noinki ammattilaiselta täs reivikulttuurissa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei TIETENKÄÄN ole pelkkiä piripäitä, vaikka moni tykkääkin levittää tällästä mielikuvaa faktana. Onhan se nyt tietysti paljon jännempää kertoa että kaikki konemusabileet on järjettömiä huumebileitä ja Pacifiquet oli valtavat orgiat joissa vaan pantiin joka puolella ja mitä vielä... :)

      Ja kyllä, jotkut ihmiset todella jaksaa bilettää illasta aamuun ilman piristeitä. Varmasti niitä piripäitäkin löytyy, mutta voin kertoa ihan 100% faktana, että kaikki noissa bileissä kävijät ei käytä huumeita :) Vaan milläs tollasenkin todistat...

      Poista
    2. Kiitos vastauksesta! :) Oon ollu tossa parivuotta sitten liiankin läheisissä tekemisissä narkkareiden kans ja nykyään vaan ahistaa jos jengi vetää kamaa.. Siks oon skipannu koko konemusan kun on vaan tullu semmonen inhottava fiilis et kaikki genren bileissä on kuitenki aivan aineissa :) Kiitos kun korjasit mun mielikuvan!! <3

      Poista
  25. säkin sait ton bilelipun! munki mies osti sen mulle joululahjaksi <3 sain myös tommosen ipodin mutta sinisenä :) ja muru oli vielä ostanu meille liput malediiveille 4 viikoksi! hullua! heti ton hollannin keikan jälkeen lähtee lento sinne :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, kuulostaa kivalta! :)

      Poista
    2. meitsin poikkikselta sain taas liput guadaloupeen, semmonen romanttinen 2 hengen matka 3 viikoksi! :)) mä en tajua mistä se löytää näitä maita :D mun rakas kyllä tietää minut liian hyvin <3

      Poista
  26. En tiiä ootko sä kokeillu tohon dermosilin primo -sarjaan kuuluvaa vanilija kuorintavoidetta, mut mä tykkään! kannattaa kokeilla ehdottomasti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä sokerikuorintaa? :) Joo oon kokeillut, ja se on ikävä kyllä vähän turhan stydiä mun iholle :s

      Poista
  27. Joooo pikkasen epistä tommonen reissu! :D Voi ku pääsis itekki käymään joskus Hollannissa :)

    VastaaPoista
  28. oi että, ihania lahjoja! saisimpa mäkin joskus tollasia :D
    sun blogi on ihana <3

    VastaaPoista
  29. Oon itekin himoinnut tota Better Bodiesin toppia, tosin mustana! Niin nätti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis se on ihana kyllä! :) Myös mustana!

      Poista
  30. kivoja lahjoja :) kiva tulla blogii taas pitkästä aikaa sillee et oot postannu useemmanki postauksen <3 toivottavasti tulee kiva reissu tosta hollannin reissusta!

    VastaaPoista
  31. ei mä en kestä, olin vaihdossa juuri tuolla Den Boschissa viime kevään <3 tuun varmasti tippa linsissä lukemaan sun postausta siitä <3 voi kyynel. tippa tuli itseasiassa jo <3 ihana pikku kaupunki, toivottavasti viihdytte :') DEN BOSCH JA Alankomaat <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiva kuulla että se on kiva mesta! :) Me tullaan varmaan viettämään suurin osa ajasta Damissa, mutta kuitenkin :)

      Poista
  32. Tender care on ihan parasta huulirasvana :) Mulla löytyy tuo caramel ja lisäksi suklaa, manteli ja tavallinen tenderi. Ihanaa uutta vuotta sulle Opri, oon lukenut jo aika kauan mutta tosi harvoin kommentoin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis oon huomannut saman tässä parin päivän sisään, ja lisäksi se tuoksuu niin mielettömän ihanalle että sitä on pakko laittaa lisää kokoajan :D ♥

      Poista
  33. Huhhuh noi bileet ois unelma, ei mitään Suomen kemuihin verrattavaa! Oisin menny niin sanattomaks jos oisin ite tollasen paketin avannu, nauti täysiä!! ;) ps. Ihana blogi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ei voi edes puhua samassa lauseessa Suomen bileiden kanssa :) Kiitos ♥

      Poista
  34. Huuhh, aika paljo ville laittanu rahaa sun lahjoihin.. Eikö suututa? Me ollaan mun miehen kaa sovittu 60e rajaksi,tavaraa on ihan tarpeeks jo.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei suututa, miksi ihmeessä suututtaisi? :o

      Tietysti eri asia, jos on sovittu joku tollanen raja, eikä toinen sitten pitäydykään sovitussa, mutta me ei nähdä mitään syytä asettaa tollasia rajotuksia.

      Poista
  35. Oot tosi nätti, oon seurannu sun blogia pari kuukautta ja oon samastunut suhun. Meil on aika paljon yhteistä, hiusala + lukio ja ulkonäössä samaa on kroppa, oon 168cm ja 48kg, tiedän miltä tuntuu kun ihmiset kommentoi kroppaa , osa ihannoi ja jotku haukkuu minkä kerkiää. Ei oo todellakaan kiva kuunnella sellast. Enkä ymmärrä miks ihmiset haluu haukkua jonkun hoikan kroppaa, kateus? Älä välitä muiden kommenteista! Oot kaunis nuori nainen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :)

      Joo en mäkään ymmärrä, että miksi niin monen mielestä on ihan ok haukkua hoikkia ihmisiä, mutta lihavien haukkuminen on törkeää ja täysin asiatonta :D En keksi muita syitä kun kateus ja puhdas ilkeys, ei kai kukaan muuten halua tarkoituksella loukata toista?

      Poista
  36. Mäki sain poikaystävältä ton pinkin ipodin lahjaksi :D aika kovaan tarpeeseen tuli, ku oma on vuodelta -07 ja tilaa se 4GB :D:D
    Nyt voi taas rauhassa täyttää podin täyteen ja miettiä et miks kaikki biisit ei mahdu :D:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha tänne tuli kans kyllä ihan oikeeseen osotteeseen! :D

      Poista
  37. mullon samanlai kaulakoru EIKÄ:D

    VastaaPoista