keskiviikko 7. marraskuuta 2012

Ihana yllätys Kicksiltä



Kicks muisti mua tosi piristävällä yllätyksellä, nimittäin paketillisella kosmetiikkaa! Paketista löytyi Nicki Minajin uusi Pink Friday -tuoksu, ja Kicksin omia ihonhoitotuotteita ja meikkejä. Lupaan kertoa näistä tarkemmin, kunhan ehdin kunnolla testata kaikkia, mutta heti alkuun on kuitenkin sanottava, että erityisesti toi peitevoide-trio tuli kyllä kun tilauksesta, ja että Pink Friday tuoksuu ihanalle!

Kivaa keskiviikkoa kaikille, mä lähden tästä keskustaan kahville Sallin kanssa!

43 kommenttia :

  1. voi mäki niin haluaisin ton hajuveden!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se tuoksuu ihan sika hyvältä! :)

      Poista
    2. Todellaki! :) Jopa maailman pahimman hajuvesinirsoilijan mielestä :D

      Poista
  2. heh! en tiiä mist tuli mielee mut millanen auto teil on?! siis minkä merkkinen ja mallinen ? :) ja väri? varmaa joku tosi söpö!!!

    oot ihana oprini!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pösö, johan seki on kysytty miljoonaan kertaan..

      Poista
    2. oon vast alottan lukemaa :((

      Poista
    3. Etkö ookkaan Opri? :0 oon aina luullu!

      Poista
    4. Haahahahahha mun erikoisala on näköjään typot vammasimpiin mahdollisiin paikkoihin :D Viimeks kirjotin et "eläinlääkärin mukaan Pihvi on ihan sopivassa painossa, eli alipainonen" ku piti kirjottaa "eläinlääkärin mukaan Pihvi on ihan sopivassa painossa, ei alipainonen" :D

      Oon siis Opri, ei Oprin tai mikään muukaan :)

      Ja meil on sellanen metallioranssi Peugeot 206 :)

      Ei se mitään ano 18:56, monelta jää tajuamatta että tän blogin nimi on genetiivissä :) Sama juttu on Kissien blogissa, jengi luulee et se on Kissies, vaikka "Kissies" on ruotsia ja tarkottaa suomeks "Kissien", ja sen bloggaajan nimi on Kissie.

      Poista
    5. Haa vaihteeks ihan sivuteillä sun postauksesta mut kissiesin nimi on Alexandra, ja oon ymmärtäny et blogi olis niinku enkuks kissies mut en oo ihan varma. Aka mun kommentissa ei ollu mitää järkee mut jos tiedät paremmin niin korjaathan ! Hyvää illanjatkoa ihana!

      - Linnea

      Poista
    6. Kissien lempinimi on kylläkin Kissie :) Oikeasta nimestähän tässä ei puhuttukaan mitään. Samalla tavalla kun Cava pitää blogiaan nimellä Cava, vaikka hänen oikea nimensä on Kristiina :)

      Englanniksi Kissien blogin nimi olisi ymmärtääkseni Kissie's? :) Kissiehän on ruotsalainen, joten uskoisin että nimikin on ruotsiksi, sillä Kissies on nimenomaan ruotsiksi "Kissien" :)

      Poista
    7. Ja lisätään vielä että se on Kissien eikä Kissiesin, koska hänen lempinimensä on Kissie eikä Kissies! :D

      Poista
    8. Aivan! Noinhan se varmaankin on. Taas vähän viisaampi olen :D joo mä hain siis että jos se oli kissies niinku pusuja.. :D mut se nyt on ihan sama sinäänsä eikä mun elämää liikuta mut kiva tietää et mikä se nimi meininki on.

      Hauska postaus olis jos joskus esittelisit ittes sillai et sun hiuksia ei olis alkuunkaa laitettu, ei ees föönattu . Mulla ja varmaan monella muullakin lukijalla on sellanen villi semikihara tukka, niin olis kiva nähdä onko sun kuontalos yhtä villinä ja että se on mahdollista saada noin hirmu nätiks :)

      -Linnea

      Poista
  3. Ihana paketti, kyllä kelpaa ;) Odotan mielenkiinnolla kuulevani lisää noista tuotteista :) ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö! :) Vitsi, toivottavasti ehdin pian testailla! :)

      Poista
  4. Mullaki on toi nivki minajin hajuvesi aivan ihanan tuoksunen♥

    VastaaPoista
  5. miten sä sait ton yllätyksen ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kicks halus lähettää noi mulle testattavaks :)

      Poista
  6. miks sait tollasen paketin :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Firmat lähettää aina silloin tällöin bloggaajille uusia tuotteita testattavaksi :)

      Poista
  7. Ihana paketti! Pitääkin mennä nuuhkimaan tota hajuvettä, Nicky on niin ihana <3

    VastaaPoista
  8. Oi mitä ihanuuksia ! Ihan sun näköisiä ! <3

    VastaaPoista
  9. Ois kiva testailla noita Kicksin tuotteita, mutta oulusta ei löydy kicksin kauppaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onpas tylsää :/ Toivotaan et sinnekin avataan pian!

      Poista
  10. miks ne sua musiti? varmaan ihanaa ! odotan innolla kuulevani tuotteista lisää (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Halusivat lähettää tuotteita testattavaksi :) Toivotaan et pääsen pian kirjottelee näistä! :)

      Poista
  11. Kattelin kans Kicksissä tota tuoksua, en kuitenkaan hoksannu kokeilla millanen tuoksu siinä olis. Mä ostin pitkään haaveilemani Make-Up storen Cover all mixin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käypä ihmeessä haistelemassa! :) Vaikka no, ihmisten mielipiteet tuoksuista vaihtelee niin hurjasti, että toisen mielestä hyvä on toisen mielestä ihan hirvee, eli tätäkin moni varmasti vihaa, vaikka mun nenään tuoksuu ihanalle :D

      Joo mä kelailin ite kans ostaa sen Make Up Storen, kun oon joskus aiemmin käyttäny sitä ja tykänny, ja lisäks tosi moni suositteli sitä mun peitevoide-postauksessa. Mutta nyt täytyy toivoo että toi Kicksin peitevoide toimii mulla, niin ei tarvii ostaa sitä Make Up Storee :)

      Poista
  12. Mä oon aina tykänny noista Kicksin ihonhoitotuotteiden söpöstä ulkoasusta! :) Ja jos toi Nicki Minaj Pink Friday on tosiaan ihan hyvän tuoksuinen, niin pitänee käydä tsekkaamassa jostain. ;) Kiitos vinkistä!
    xoxo Mella

    VastaaPoista
  13. Oi nicki on ihanan pirtee :) eikö noita hänen hajuvesia myydä muualla ku kickissä :( mun kotikaupungista kicks lähti pois.. Kuten myös stockmann beauty.. Mälsää :( eti nyt hyvät meiki jostai anttilasta! :D

    VastaaPoista
  14. Jee, oli hyvät kahvihetket! :)

    VastaaPoista
  15. Mä oon joskus vilaissut nopeasti sun blogia mutta viime aikoina lukenut enemmänkin :D sait uuden lukijan<3 Btw. mä rakastan pommeja kans mutta itsellä ei ole vielä ollut mahdollisuutta ottaa koiraa! Sit mä vasta nyt bongasin sun yhden viime vuotisen postauksen niistä bling bling lapasista,vieläkö neulot :D?

    http://bbslifee.blogspot.de/

    VastaaPoista
  16. Moi! onko teidän pihvi-pommissa ollut yhtään agressiivisuuden merkkejä? Miten ootte kouluttaneet sitä, vai ootteko mitenkään erityisemmin istu ja paikka käskyjen lisäks? :) ihan mielenkiinnosta kysyn, kun ite oon haaveillut jo kauemman aikaa pommista,mut satuin lukemaan jostain että se saattaa olla agressiivinen rotu kouluttamattomana :/ mulla on jo traumat eräästä pikkukoirarodusta joka puri perheenjäseniäkin eikä siihen koulutus auttanut, ei hyvällä eikä pahalla tavalla.... Niiin siksi vain kysyin kun tuo pihvi söpöliin on sun blogissa paljon esillä! Kiitos jos jaksat vastata :) <3

    VastaaPoista
  17. Vautsi, ihanan iso paketti kaikkea kivaa :)

    VastaaPoista
  18. Voii ku oon kateellinen :D Kelpais mullekkin tollases ylläripaketit päivänpiristykseks! :)
    Tosta peitevoiteesta ois tosiaan kiva kuulla lisää, mun ku pitäs ostaa pian uus ja hyvä peitevoide!

    VastaaPoista
  19. eikä just tiistaina kattelin tota nickin hajuvettä pakko saada se! ja se pullo on ihana :D

    VastaaPoista
  20. Ei vitsi haluisin testata tota Nicki Minajin tuoksua!!

    VastaaPoista
  21. http://oprin.blogspot.fi/2011/07/i-iphone.html

    Tossa postauksessa sä sanoit et opit laittaan omat biisit soittoääneks? voisitsä kertoo et miten, ku oon käyttäny iphonee jo melkein vuoden enkä edelleenkään osaa sitä taitoa?

    sit toinen kysymys et sanoit et opoit käyttään itunesia, nii mihin sä sitä käytät ja miten? ehkä oon vaan niin tyhmä mut totesin sen hyödyttömäks jo ens käyttämillä..

    ja jos vaan viittisit vielä niin voisitko sanoo jotain hyödyllisiä sovelluksia tai muuten vaan sellaisia mistä itse pidät? :)

    Kiitos jo etukäteen <3

    VastaaPoista
  22. pitäiskö perustaa iteki blogi jossa kehutaan kaikki tuotteet maasta taivaisiin että sais kaikkee kivaa ?! :DDDD varmaan mukavaa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Perusta ihmeessä ja kokeile onko se ihan noin yksinkertasta ;)

      Poista